Yep deze is de laatste wie je kunt downloaden onder het menu image flashen van de box.
Update groen scherm - LCD4Linux
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #21
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #22
Posted 30 April 2023 - 20:36
Ik heb deze in mijn box staan
enigma2-plugin-extensions-lcd4linux - git5563+af9e2a4-r0.0
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #23
Posted 30 April 2023 - 20:47
Hier staat deze erin te downloaden ?
1_0_19_545A_83B_600_FFFF0000_0_0_0_20230430214602.jpg 133.3KB 1 downloads
Groetjes Cobus R
VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x)
MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)
MAXYTEC MULTIBOX COMBO
MUTANT HD60 DVB-S
Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #24
Posted 30 April 2023 - 21:09
Die loopt twee versies achter de mijne.....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #25
Posted 30 April 2023 - 21:20
Dat klopt, in de feed staat git5561, van 29 april 23:24. Dus even op het resultaat van de huidige build wachten.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #26
Posted 30 April 2023 - 21:38
Er is gisteravond dus niet gebouwd dan is dat inderdaad een verklaring voor het probleem....
Er is net een build gestart.
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #27
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #28
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #29
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #30
Posted 1 May 2023 - 10:26
Niks ongeduldig, het heeft gewoon tijden goed gewerkt, waarom dan iets veranderen, ik heb ruim een maand in het ziekenhuis gelegen en moet nog een lange tijd revalideren dus kon geen update doen.
Ik loop met een vacuum pomp aan mijn voet die het wondvocht afzuigt en ben zodoende aan huis gekluisterd en de STB mijn enige vermaak is, ook in het ziekenhuis had ik hier veel plezier van om te kijken via VPN.
73's
PE1AQZ
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #31
Posted 1 May 2023 - 10:30
Nou nou, een dingetje met LCD4Linux mag toch geen kijk-leed veroorzaken, de STB werkt er evengoed om hoor.
Dat er geen TV gekeken kan worden op het schermpje lijkt me niet echt een belangrijk iets en juist weer leuk om aan de gang te krijgen, dan heb je weer iets om naar uit te kijken
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #32
Posted 1 May 2023 - 10:47
tja jullie zijn te ongeduldig.
de aanpassing is eergisteren gedaan en dan moet
de image nog gekookt worden.
Als je het sneller wilt compileer je eigen image.
Dat ben ik ook niet mee eens! mij hoor je niet over de tijd, ik heb alleen aangeven dat er een probleem is/was dat is alles.
Edited by cobus, 1 May 2023 - 10:54.
Groetjes Cobus R
MAXYTEC MULTIBOX COMBO
MUTANT HD60 DVB-S
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #33
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #34
Posted 1 May 2023 - 13:09
Nou nou, een dingetje met LCD4Linux mag toch geen kijk-leed veroorzaken, de STB werkt er evengoed om hoor.
Dat er geen TV gekeken kan worden op het schermpje lijkt me niet echt een belangrijk iets en juist weer leuk om aan de gang te krijgen, dan heb je weer iets om naar uit te kijken
Weet ik wel maar maar al mijn timers en andere weer informatie kon ik mooi zien op het frontdisplay, nu moet ik in de ontvanger zelf kijken.
Hoop dat het gauw opgelost is.
73's
PE1AQZ
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #35
Posted 1 May 2023 - 13:39
Weet ik wel maar maar al mijn timers en andere weer informatie kon ik mooi zien op het frontdisplay, nu moet ik in de ontvanger zelf kijken.
Hoop dat het gauw opgelost is.
Ah, een luxe probleem
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #36
Posted 1 May 2023 - 22:18
En het is idd opgelost net even de laatste versie erop gezet en ja hoor super werk weer van jullie thanks
Groetjes Cobus R
MAXYTEC MULTIBOX COMBO
MUTANT HD60 DVB-S
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #37
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #38
Posted 1 May 2023 - 22:39
Paar weggehaald en opnieuw een install... en yessss werken. �De error’s van het begin topic zijn met 010523 verdwenen.
LCD4Linux —> laatste versie git5563+af9e2a4-r0.0
Maar:
Niet zichtbaar op intern display.
Niet zichtbaar op laptop met error 404 file NOT found —> xxx.xxx.xxx.22:81/lcd4linux/config
Attached Files
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #39
Posted 1 May 2023 - 22:46
Paar weggehaald en opnieuw een install... en yessss werken. �De error’s van het begin topic zijn met 010523 verdwenen.
LCD4Linux —> laatste versie git5563+af9e2a4-r0.0
Maar:
Niet zichtbaar op intern display.
Niet zichtbaar op laptop met error 404 file NOT found —> xxx.xxx.xxx.22:81/lcd4linux/config
Alleen nu nog deze error:
Paar weggehaald en opnieuw een install... en yessss werken. �De error’s van het begin topic zijn met 010523 verdwenen.LCD4Linux —> laatste versie git5563+af9e2a4-r0.0 Maar:Niet zichtbaar op intern display.Niet zichtbaar op laptop met error 404 file NOT found —> xxx.xxx.xxx.22:81/lcd4linux/config
Attached Files
Re: Update groen scherm - LCD4Linux #40
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users