Jump to content


Photo

Webif instellingen remote wijzigen


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 Murdock

  • Senior Member
  • 47 posts

0
Neutral

Posted 9 May 2023 - 16:09

Hi,

 

Weet iemand waar ik de webif instellingen kan vinden? Ik heb een remote box staan waar de standaard instellingen nog in staan en ik dus nu geen toegang tot de webinterface heb vanwege ander IP adres. Uiteraard heb ik wel SSH/FTP toegang tot de box. Ik neem aan dat die instelling ergens in een bestandje kan worden gewijzigd.



Re: Webif instellingen remote wijzigen #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,910 posts

+1,788
Excellent

Posted 9 May 2023 - 16:20

Login, stop Enigma met commando

init 4

dan open /etc/enigma2/settings in een editor, en zet deze regel op true:

config.OpenWebif.vpn_access=true

sla de wijziging op en start Enigma weer met

init 3

 


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Webif instellingen remote wijzigen #3 Murdock

  • Senior Member
  • 47 posts

0
Neutral

Posted 15 May 2024 - 08:38

Het heeft een tijdje goed gewerkt, nu ondanks dat de VPN verbindingen zijn toegestaan krijg ik in mijn webbrowser:

Forbidden

403.6 IP address rejected



Re: Webif instellingen remote wijzigen #4 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,910 posts

+1,788
Excellent

Posted 15 May 2024 - 10:02

Dan is de eerste vraag: wat is er veranderd? Want aan de webif verandert al een tijdje niks meer, die is end-of-life verklaard door de ontwikkelaars...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Webif instellingen remote wijzigen #5 tonskidutch

  • Senior Member
  • 179 posts

+2
Neutral

Posted 15 May 2024 - 10:59

de laatste webinterface die ik vond was die uit december 2022... (weliswaar een voor VTI)

 

hoe oud is die webinterface in Openpli???

 

Attached Files


koude thee is lekkerder dan koude koffie

Re: Webif instellingen remote wijzigen #6 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,910 posts

+1,788
Excellent

Posted 15 May 2024 - 11:19

Hij is niet "oud", hij wordt alleen niet meer verder ontwikkeld, zie https://github.com/E...lugin-OpenWebif

 

De makers hebben besloten een nieuwe versie te gaan maken, die helemaal niet nieuw is, maar alleen voor OE-Alliance images gemaakt wordt. Dus ook die is door een ATV fork doodgemaakt voor anderen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Webif instellingen remote wijzigen #7 tonskidutch

  • Senior Member
  • 179 posts

+2
Neutral

Posted 15 May 2024 - 12:08

ah oké

bedankt @WanWizard


koude thee is lekkerder dan koude koffie


1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users