←  [NL] Gebruikersondersteuning

Forums

»

in Standby en en weer beeld werkt niet meer.

cobus's Photo cobus 24 Aug 2023

Heb hier een vu+ uno4k se deze werkt gewoon goed,

Maar soms als ik hem in standby zet (1 keer drukken  op aan/uit knop) dan gaat hij gewoon in standby, maar als ik dan de volgende morgen weer in wil schakelen (dus ook 1x op aan/uit knop druk) zie ik wel dat de vu reageerd (aan het ledje knippert) maar gaat niet meer uit standby standH

Dit heb ik met alle versies van PLI ook met en zonder Multiboot maakt allemaal niks uit en het gebeurd ook niet altijd maar wel regelmatig snap er niks van heb ook geen idee waar ik het zoeken moet. Heeft een van jullie een idee waar ik het zoeken moet ? en meestal ben ik niet thuis dus heb ik de vrouw maar gezegd dat ze lang op de uit/aan knop moet drukken start hij in ieder geval gewoon opnieuw op en is het probleem weer even weg.

Quote

WanWizard's Photo WanWizard 24 Aug 2023

bluetooth of de gewone IR remote? Standby of deep standby?

Quote

cobus's Photo cobus 24 Aug 2023

Gewoon IR en Standby

Quote

IkkeKappie's Photo IkkeKappie 24 Aug 2023

Nieuwe batterijen?

Mvg
Quote

cobus's Photo cobus 24 Aug 2023

lijkt me niet hij zapt enz gewoon goed en heb al aangeven dat de box wel reageerd op de ab de standby led knippert dan gewoon alleen gaat hij niet aan.

Quote

Frenske's Photo Frenske 24 Aug 2023

Ik sluit een hardware issue van de box niet uit. Software geloof ik zelf niet in, anders zou dat wel veel vaker gemeld zijn. 

Quote

cobus's Photo cobus 24 Aug 2023

Wat zou dat hardwarematig kunnen zijn dan? want verder werkt de box gewoon zoals moet verder geen enkel probleem namelijk.

Quote

Frenske's Photo Frenske 25 Aug 2023

@cobus,

Dat zou ik niet weten maar ik heb hier nogal wat verschillende hardware staan w.o. meerdere Vu+ 4K modellen, en om even een voorbeeldje te noemen is, dat één van de twee Uno 4Kse modellen structuurbeleid weigert om HDMI-CEC (goed) te laten werken en verder werkt deze box perfect.

Quote

cobus's Photo cobus 25 Aug 2023

Hmmm oke dan zal ik het wel aanzien, en anders maar aan laten staan met volume op 0 is ook een optie.

Quote