Dat is een prima streven, maar verklaart niet waarom je dit als default zou willen.
Als de box uit staat, en er een timer start, dan zorgt "auto" er voor dat de box na de opname weer terug uit gaat. En dat is wat je wilt.
Als de box aan staat omdat je TV zit te kijken, en een timer met de optie "deep standby" is klaar, dan gaat de box gewoon uit, ook al zat je live te kijken. Iets wat je niet wilt lijkt me?
dit "Als de box uit staat, en er een timer start, dan zorgt "auto" er voor dat de box na de opname weer terug uit gaat. En dat is wat je wilt" ga ik proberen nu zet ik bij elke timer handmatig op "uitschakelen".
Als ik je goed begrijp dat als de ontvanger uitgeschakeld is en wordt een opname gestart zou dan bij einde opname met "auto" weer terug gaan naar diepe slaap ?
"Als de box aan staat omdat je TV zit te kijken, en een timer met de optie "deep standby" is klaar, dan gaat de box gewoon uit, ook al zat je live te kijken. Iets wat je niet wilt lijkt me?" ik had het idee dat ik hier een melding kreeg waarbij ik het uitschakelen kon stop zetten.
Groeten Bas.