Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken...
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #2
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #3
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #4
Posted 21 December 2023 - 10:39
Verbruik https://fwd.nl/beeld...-je-moet-weten/
https://be.hardware....eu-veel-te-laag
Edited by pgmpli, 21 December 2023 - 10:39.
Vu+ DUO 4K - 1x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + 1x VU+ FBC DVB-C v2 tuner + 1 x Hauppauge Dual Tuner USB DVB-C / DVB-T -- Vu+ Ultimo 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + 1 x VU+ DVB-C/T/T2 DUAL (TWIN) tuner + 1 x VU+ Turbo USB DVB-C/T2 Hybrid Tuner -- 2 x Triple LNB
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #5
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #6
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #7
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #8
Posted 22 December 2023 - 08:53
4K is nog niet eens fatsoenlijk beschikbaar op een handvol zenders in experimentele mode na… en wat streams…
Zelfs HD!!!! Is nog niet eens fatsoenlijk beschikbaar.
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #9
Posted 22 December 2023 - 13:27
Om maar niet te spreken over de buitengewoon belabberde beeld kwaliteit die M7 HD durft te noemen...
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #10
Posted 22 December 2023 - 14:28
Ik kan me dat artikel nog wel herinneren. Dit is precies wat er mis is met de hedendaagse "journalistiek". Schreeuwerige kopjes zoals "Toekomst 8K-televisies in gevaar" die de lading van het artikel niet dekken. Omdat >90% van de lezers niet verder komt dan het kopje (en op basis daarvan denkt te weten wat er in het artikel staat), wordt dit soort desinformatie de wereld in geslingerd. De betreffende limiet geldt namelijk enkel voor de standaardbeeldmodus (die niemand gebruikt). Dus dit is net zoals het merendeel van de artikelen van tegenwoordig, wederom een storm in een glas water.
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #11
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #12
Re: Waarom zijn er geen 8k box? İk wil Türksat 8k kijken... #13
Posted 22 December 2023 - 18:07
Vu+ DUO 4K - 1x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + 1x VU+ FBC DVB-C v2 tuner + 1 x Hauppauge Dual Tuner USB DVB-C / DVB-T -- Vu+ Ultimo 4K - 2x FBC DUAL DVB-S2X v2 tuner + 1 x VU+ DVB-C/T/T2 DUAL (TWIN) tuner + 1 x VU+ Turbo USB DVB-C/T2 Hybrid Tuner -- 2 x Triple LNB
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users