- Forums
- → Bekijkt een profiel: Onderwerpen: KlaasVV
ATTENTION !!!
Due to a database corruption issue, we were forced to restore last-nights backup. This means all posts of Saterday Febuary 17th have been lost.Statistieken
- Groep: Senior Member
- Aantal berichten: 122 ( per dag)
- Profiel bekeken: 4340
- Leeftijd: 47 jaar oud
- Verjaardag: Februari 11, 1978
-
Gender
Zeg ik niet
Contactinfomatie
Gebruikersfuncties
Vrienden
KlaasVV heeft geen vrienden toegevoegd
Laatste bezoeker
Onderwerpen die ik ben begonnen
YouTube-plugin werkt niet meer
30 september 2024 - 11:50
De YouTube-plugin werkt niet meer.
Na het selecteren van een filmpje geeft ie deze foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het extraheren van de video-url, listindex out of range
Opnieuw installeren heeft niet gewerkt.
Is hier nog een oplossing voor?
M.v.g,
Klaas
Canal Digitaal smardcards activeren
21 juli 2024 - 10:51
Hallo,
Sinds gisteren is beeld ineens zwart. Met wat zoekwerk ben ik erachter gekomen dat de geldigheid van de 2 smardcards van CanalDigitaal zijn verlopen.
Dat is nog nooit gebeurd.
Sinds enige tijd is de Xtrend et 10000 gedegradeerd tot dochterontvanger, maar deze box is nog wel verantwoordelijk om de 2 smardcards van CanalDigitaal te delen(via Oscam uiteraard).
De hoofdontvanger is een Vu Uno 4k se en is ook aangesloten op de schotel.
Nu heb ik de Xtrend al op NPO1 gezet en via de website van CanalDigtaal heb ik beide kaarten geheraktiveerd.
Echter, zonder resultaat.
Mijn vraag is nu, gaat die heraktivatie in deze configuratie überhaupt werken of moet ik tijdelijk de smardcard in de Vu Uno stoppen of die heraktivatie te kunnen ontvangen.
Temeer omdat die heraktivatie nog nooit nodig is geweest in de oude opstelling.
Alvast bedankt voor de reakties,
M.v.g,
Klaas
Geen geluid bij Streams NL Politiek
3 juli 2024 - 12:34
Hallo,
Ik heb een probleem bij de nederlandse politieke streams. Ik heb de ServiceApp geinstalleerd, de extplayer3 is aktief.
Gaat trouwens om een vu uno 4k se met OpenPli 9.
Het beeld is prima van de verschillende zalen, alleen er is geen geluid te horen. Moet ik in de ServiceApp nog wat veranderen of.....?
Alvast bedankt voor de reacties.
M.v.g,
Klaas
- Forums
- → Bekijkt een profiel: Onderwerpen: KlaasVV