Jump to content


Photo

WETEK


  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#1 cobus

  • Senior Member
  • 4,754 posts

+69
Good

Posted 1 February 2016 - 19:57

Wel ik zag deze ook bij de downloads staan is dat wat ?


Groetjes Cobus R

 

VU+ UNO 4K SE FBC DVB-C (8x) LCD4linux met Samsung SPF 75H

MUTANT HD66SE FBC DVB-C (3x)

MAXYTEC MULTIBOX COMBO

MUTANT HD60 DVB-S

 

 

Ziggo (digitaal) Kabel TV (FTV) op alle decoders met oa fallback tuner

 


Re: WETEK #2 Roymar

  • Senior Member
  • 474 posts

+5
Neutral

Posted 1 February 2016 - 20:45

dat is een mediaplayer met een dualdvbs ontvanger standaard draait er kodi op, maar er kan ook enigma2 op geïnstalleerd worden, mijn is echter niet bekend of de 2e tuner input ook goed werkt


Mutant HD2400

Vu+ Duo

Xtrend ET6000

2x Relook 400s(niet actief)

Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9+10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E/39E


Re: WETEK #3 WTE

  • Senior Member
  • 821 posts

+36
Good

Posted 1 February 2016 - 21:58

Met Openatv image is het een ramp. Wel een zeer leuk uitdaging voor Openpli en hopen dat het beter gaat werken.


Mut@nt HD51 STB 4K

   :rolleyes:                :rolleyes:


Re: WETEK #4 hemertje

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 33,474 posts

+118
Excellent

Posted 1 February 2016 - 22:08

Met Openatv image is het een ramp. Wel een zeer leuk uitdaging voor Openpli en hopen dat het beter gaat werken.

 

misschien draait het al wel beter  :D


on the Glassfibre 1GB DVB-C...


Re: WETEK #5 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,772 posts

+1,742
Excellent

Posted 1 February 2016 - 22:58

Zou best wel eens kunnen, er zitten behoorlijk wat fixes in voor zaken die in OpenATV niet of nauwelijks werken...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: WETEK #6 WTE

  • Senior Member
  • 821 posts

+36
Good

Posted 1 February 2016 - 23:04

Waar kan ik de BSP layer vinden van wetek?


Mut@nt HD51 STB 4K

   :rolleyes:                :rolleyes:


Re: WETEK #7 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,672 posts

+460
Excellent

Posted 1 February 2016 - 23:30

Ik vind de vusolo4k uitstekend werken met de huidige builds maar software is nooit af...

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: WETEK #8 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,772 posts

+1,742
Excellent

Posted 2 February 2016 - 00:19

Waar kan ik de BSP layer vinden van wetek?

 

Nog niet in de repo toegevoegd denk ik, er zal nog iemand op de "push" knop moeten drukken...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: WETEK #9 mirakels

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 7,599 posts

+62
Good

Posted 2 February 2016 - 22:14

Het werkt zeker al beter, maar door ons gepush zal het bij openatv ook beter gaan werken... 

 

paar highlights:

- beter AV sync

- recording+view werkt beter (maar niet ideaal)

- PIG support

- Teletext support

 

Kodi zit er (nog) niet in.


Geen wonder... Had slechts een dm7000, maar wel ook een rotor. eigenlijk al een tijdje ook een dm600 en dm7025. Maar nu kijkend met een et9000 en vuduo

Re: WETEK #10 WTE

  • Senior Member
  • 821 posts

+36
Good

Posted 3 February 2016 - 00:52

Wordt de wetek hub en wetek play+ binnenkort ook toegevoegd?

 

Kan iemand vertellen waar ik de BSP layer kan vinden of moet ik wachten totdat de submodule in oe-core wordt geupdate?


Mut@nt HD51 STB 4K

   :rolleyes:                :rolleyes:


Re: WETEK #11 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,772 posts

+1,742
Excellent

Posted 3 February 2016 - 01:05

Ff wachten, wordt aan gewerkt heb ik begrepen...


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: WETEK #12 goldeneye

  • Senior Member
  • 1,030 posts

+14
Neutral

Posted 3 February 2016 - 13:18

OpenPli op officieel op een "braak" Golden-Interstar en een Wetek?? Tsja. Wat daarvan te denken..... OpenPli begint echt op de Windows voor STB's te lijken (helaas met de bijbehorende (soms grote) fouten). Vroeguh was Pli (later OpenPli) toch een beetje exclusief. Veel mensen kochten een Dreambox juist vanwege OpenPli.. Dat de tijd verder gaat wil ik geloven. Geloof ook in technische progressie... Maar om nu OpenPli echt in alle ontvangers te moeten "prakken"??



Re: WETEK #13 teo1966

  • Senior Member
  • 1,106 posts

+10
Neutral

Posted 3 February 2016 - 14:05

Valt wel met kijk maar eens bij bv bij openatv

VU+ULTIMO4K/HD11/HD530C/HD51/multibox openpli 9.0


Re: WETEK #14 Zuppelan

  • Senior Member
  • 1,408 posts

+62
Good

Posted 3 February 2016 - 14:48

Ik denk dat dit een goede zaak is. Voor het gros van de televisiekijkers is een ontvanger een noodzakelijk kwaad. Die kopen enkel budgetontvangers. Als je een groter bereik wilt voor Enigma2, zul je dus ook op budgetontvangers beschikbaar moeten zijn. Een groot bereik voor Enigma2-ontvangers heeft veel voordelen, van een grotere gemeenschap tot Canal Digitaal die genoodzaakt is meer rekening met Linuxontvangers te houden.

Re: WETEK #15 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 3 February 2016 - 14:48

OpenPli op officieel op een "braak" Golden-Interstar en een Wetek?? Tsja. Wat daarvan te denken..... OpenPli begint echt op de Windows voor STB's te lijken (helaas met de bijbehorende (soms grote) fouten). Vroeguh was Pli (later OpenPli) toch een beetje exclusief. Veel mensen kochten een Dreambox juist vanwege OpenPli.. Dat de tijd verder gaat wil ik geloven. Geloof ook in technische progressie... Maar om nu OpenPli echt in alle ontvangers te moeten "prakken"??

Haha LOL, ja, Dreamboxen, dát is state of the art! :P Kijk even naar de gebruikte SoC's van de dm800se, dm500hd en dm7020hd, toen ze uitkwamen.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: WETEK #16 Meega

  • Senior Member
  • 3,000 posts

+51
Good

Posted 3 February 2016 - 15:51

Ik denk dat dit een goede zaak is. Voor het gros van de televisiekijkers is een ontvanger een noodzakelijk kwaad. Die kopen enkel budgetontvangers. Als je een groter bereik wilt voor Enigma2, zul je dus ook op budgetontvangers beschikbaar moeten zijn. Een groot bereik voor Enigma2-ontvangers heeft veel voordelen, van een grotere gemeenschap tot Canal Digitaal die genoodzaakt is meer rekening met Linuxontvangers te houden.

Tot opzekere hoogte met alles eens.

Alleen enigma2 ontvanger wil niet altijd zeggen "OpenPli"

 

De andere kant van het verhaal is natuurlijk wel "meer ontvangers = meer werk" althans dat lijkt mij.

En meer werk voor het team is niet altijd beter voor de huidige ontvangers (lees: gebruikers),lijkt mij ook. :)


ET10000+ Openpli 6.1,1m schotel 4x duo-lnb op vaste opstelling.

Momolights teensy 2.0 met 50 leds op een string ,150 channels
DM8000 Openpli 6.1 Release


Re: WETEK #17 dolphs

  • Senior Member
  • 983 posts

+8
Neutral

Posted 3 February 2016 - 16:19

Nu een WeTek steeds beter wordt ondersteund, hoe zit dat met de Raspberry Pi 2 ( Model B ).

Ik herinner mij dat ooit is gezegd er moet theoretisch een DVB tuner op zitten en dan zal het wel aan de praat te krijgen zijn.

Maar hoe zit dat nu met de remote fallback tuner optie, maw als je daar " teruggrijpt " op een bestaande enigma 2 doos hoe werkt dan e.e.a?

Als zapper in de slaapkamer misstaat dat niet lijkt me ?


Edited by dolphs, 3 February 2016 - 16:20.


Re: WETEK #18 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,772 posts

+1,742
Excellent

Posted 3 February 2016 - 16:34

De remote fallback tuner gebruikt gewoon een stream.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: WETEK #19 Zuppelan

  • Senior Member
  • 1,408 posts

+62
Good

Posted 3 February 2016 - 16:53

De Raspberry Pi heeft een MPEG2-decoder, die de Linux DVB-API wel soort van schijnt te ondersteunen. Aan MPEG2 heb je echter niet zoveel meer.



Re: WETEK #20 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,672 posts

+460
Excellent

Posted 3 February 2016 - 16:58

Wordt de wetek hub en wetek play+ binnenkort ook toegevoegd?

 

Kan iemand vertellen waar ik de BSP layer kan vinden of moet ik wachten totdat de submodule in oe-core wordt geupdate?

De submodule staat er intussen...


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users