Ik heb de snp.220x132.transparent-white-nopadding picons geïnstalleerd en dat systeem is zeker handig dat je niet meer voor elke zenderreferentie een aparte picon of symlink moet maken.
Maar er ontbreken symlinks en picons voor de beoogde satellieten (13/19.2/23.5/28.3E) en voor kabel, Digitenne en andere satellieten (van zenders die niet op die vier satellieten voorkomen) en symlinks (voor benamingen die net weer even anders zijn.
Ik heb dit nu in eerste instantie alleen nog even voor Digitenne uitgezocht en in bijgevoegde zip-file staan de picons die dus voor Digtenne ontbreken. Deze dus in de map picon/tv resp. picon/radio zetten.
Daarna heb ik onderstaande regels via telnet ingevoerd (copy-paste) en daarmee waren de symlinks ook gemaakt.
ln -s tv/24kitchen.png 24kitchen.png ln -s tv/bbcone.png bbcone.png ln -s tv/bbctwo.png bbctwo.png ln -s tv/canvas.png canvas.png ln -s tv/een.png een.png ln -s tv/foxsportseredivisie1.png foxsportsere1.png ln -s tv/foxsportseredivisie3.png foxsp3at5cartnw.png ln -s tv/ketnet.png ketnetop12.png ln -s tv/meidenvanhollandhard.png meidenvanhollandhard.png ln -s tv/nickelodeonspike.png nickelodeonspike.png ln -s tv/rtl8.png rtl8.png ln -s tv/rtlz.png rtlz.png ln -s tv/tvrijnmond.png tvrijnmond.png ln -s tv/veronicadisneyxd.png veronicadisneyxd.png ln -s tv/xite.png xite.png ln -s radio/bbcradio1.png bbcradio1.png ln -s radio/bbcradio2.png bbcradio2.png ln -s radio/bbcradio3.png bbcradio3.png ln -s radio/bbcradio4.png bbcradio4.png ln -s radio/nposouljazz.png nporadio6.png ln -s radio/radiorijnmond.png radiorijnmond.png ln -s radio/skyradio-nld.png skyradio101fm.png ln -s radio/sublimefm.png sublimefm.png
Maar is er geen makkelijkere methode om dit te doen dan allemaal handmatig? Bijv. met een ipk-installer of zo? Maar hoe doe ik dat?
N.B. De picons voor Omroep Flevoland, RTV Utrecht en NH staan er ook bij maar geen symlinks (en ev. symlinks van overige regionale omroepen indien de zendernaam afwijkt van de naam op satelliet) omdat ik niet weet wat de exacte zendernaam is die Digitenne gebruikt aangezien ik alleen RTV Rijnmond kan ontvangen.