Ja, zie hieronder. Ik ben ook terug naar Vs 22 vanwege dat probleem.Hoi VU+ heb toevallig nog oudere versies dan RC23 van permanent timeshift,.....
627 replies to this topic
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #321
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #322
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #323
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #324
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #325
Posted 5 September 2010 - 09:47
Die vraag krijg je alleen als je in het opname menu hebt opgegeven dat je deze opname wilt bewaren.
bij voorbeeld je bent aan het kijken naar een programma en je wilt later het toch opnemen dan kun bijv. in de epg op opname drukken en dan wordt toch het hele programma opgenomen, maar als je dan zapt voor het einde van het programma, dan pas geeft hij de vraag. Dit is volgens mij wat er in de duitse beschrijving staat op de downloadsite, misschien interperteer ik het duits iets verkeerd, maar dan hoor ik het graag/images/smiley/grin.gif
Gr.Roymar
bij voorbeeld je bent aan het kijken naar een programma en je wilt later het toch opnemen dan kun bijv. in de epg op opname drukken en dan wordt toch het hele programma opgenomen, maar als je dan zapt voor het einde van het programma, dan pas geeft hij de vraag. Dit is volgens mij wat er in de duitse beschrijving staat op de downloadsite, misschien interperteer ik het duits iets verkeerd, maar dan hoor ik het graag/images/smiley/grin.gif
Gr.Roymar
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #326
Posted 5 September 2010 - 10:40
Je kunt opgenen "vraag gebruiker": bij het beeindigen van de timeshift moet dan gevraagd worden wat je met die opname wilt doen. In het Duitse forum staat ook een screenshot met die vraag. Maar dat gedeelte werkt hier niet: die vraag komt nooit op. Vandaar dat mijn vraag was, of dat bij jou ook zo is.
Voor de rest werkt deze plugin heel aardig.
Waar zet jij de timeshift trouwens neer? Het advies is daarvoor een EXT2-partitie of stick te gebruiken. Ik gebruik echter gewoon een map op de EXT3-HDD. Ik heb wel EXT2 geprobeerd, maar ik kon daarmee geen verschil in gedrag constateren.
Voor de rest werkt deze plugin heel aardig.
Waar zet jij de timeshift trouwens neer? Het advies is daarvoor een EXT2-partitie of stick te gebruiken. Ik gebruik echter gewoon een map op de EXT3-HDD. Ik heb wel EXT2 geprobeerd, maar ik kon daarmee geen verschil in gedrag constateren.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #327
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #328
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #329
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #330
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #331
Posted 8 September 2010 - 21:12
Intussen zijn we 7 nachten verder, maar volgens mij staat de nieuwe versie nog niet online. Kan dat alsnog? Of kijk ik verkeerd?Je weet inmiddels toch dat dat minimaal 1 nacht duurt nadat wij de tijd hebben gevonden om het online te zettenNu nog online?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #332
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #333
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #334
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #335
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #336
Posted 1 October 2010 - 18:15
Jij blijft ook aan het hobbyen!
Overigens moet er, als je toch niet uitgehobbyd raakt, een truc zijn om in één en dezelfde plugin meerdere talen te gebruiken. Vraag me niet hoe, maar jij vindt het leuk om dat soort zaken uit te zoeken.
Waar heb je trouwens de IPK-maak-kennis opgedoken?
Overigens moet er, als je toch niet uitgehobbyd raakt, een truc zijn om in één en dezelfde plugin meerdere talen te gebruiken. Vraag me niet hoe, maar jij vindt het leuk om dat soort zaken uit te zoeken.
Waar heb je trouwens de IPK-maak-kennis opgedoken?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #337
Posted 1 October 2010 - 19:12
Nou ja kennis, het blijft rommelen in de marge/images/smiley/grin.gif
Hier kan je het e.e.a. lezen http://www.receptias...979&postcount=1
en de ipk vind je hieronder.
Het beste kan je een bestaande IPK in de map home/root kopiëren en uitpakken met het commando ipkg-unbuild.
Er wordt dan een map gemaakt met het complete path van de package, ook is er een map control met daarin een bestand control. Hierin staan de gegevens van de ipk zoals b.v. hieronder
Hierin kun je dus kwijt hoe de IPK moet gaan heten etc.
In begin is het even puzzelen maar uiteindelijk heb je resultaat. Het is ook even opletten met de te gebruiken karakters in de naam etc.
Misschien een mooie oefening voor je om een ipk van de Magic-EHD te maken?
Hier kan je het e.e.a. lezen http://www.receptias...979&postcount=1
en de ipk vind je hieronder.
Het beste kan je een bestaande IPK in de map home/root kopiëren en uitpakken met het commando ipkg-unbuild.
Er wordt dan een map gemaakt met het complete path van de package, ook is er een map control met daarin een bestand control. Hierin staan de gegevens van de ipk zoals b.v. hieronder
Package: vuplus-ventilatorcontrole-in-standby Version: 2010-10-01-dutch Description: Systemplugins-Ventilatorcontrole - Regelt de ventilator in standby modus. Section: extra Priority: optional Maintainer: None at the moment Architecture: mipsel OE: Fancontrol Homepage: http://www.pli-images.org Depends: Source: VU+ Duo original image
Hierin kun je dus kwijt hoe de IPK moet gaan heten etc.
In begin is het even puzzelen maar uiteindelijk heb je resultaat. Het is ook even opletten met de te gebruiken karakters in de naam etc.
Misschien een mooie oefening voor je om een ipk van de Magic-EHD te maken?
Attached Files
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #338
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #339
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #340
Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO
Dateiformat .m4k nicht lesbar.Started by Gummivernichter, 28 Mar 2020 Vu+Duo, m4k, Dateiformat, OpenPLi |
|
|||
Webif benaderen via telefoonStarted by Tw-er, 15 Feb 2017 Vu+Duo |
|
|||
Autotimer goneStarted by jort38, 9 Feb 2016 VU+DUO |
|
|||
Stream vanaf http://www.watchdartsforfree.tk/ naar Vu+duoStarted by wieckbud1, 29 Nov 2015 VU+Duo |
|
|||
Toch geen clean installStarted by Alain_sat, 15 Jan 2015 VU+Duo |
|
15 user(s) are reading this topic
0 members, 15 guests, 0 anonymous users