Re: Overzicht bruikbare plug-ins #561
Posted 21 April 2012 - 19:37
Kan er niet een lijst komen op pagina 1 met werkende cq niet ( meer ) werkende plug-ins?
Zo als het nu staat heeft niemand er iets aan. Het zal voor ieder heel handig zijn om in 1 oog opslag te kunnen bepalen wat werkt en wat niet. Ook voor de Pli medewerkers die hieraan werken lijkt het me uitermate handig.
Edmund
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #562
Posted 21 April 2012 - 19:40
Heren,
Kan er niet een lijst komen op pagina 1 met werkende cq niet ( meer ) werkende plug-ins?
Zo als het nu staat heeft niemand er iets aan. Het zal voor ieder heel handig zijn om in 1 oog opslag te kunnen bepalen wat werkt en wat niet. Ook voor de Pli medewerkers die hieraan werken lijkt het me uitermate handig.
Edmund
Ik denk je dat je het mag doen als je jezelf aanbied als vrijwilliger
Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol
XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.
Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #563
Posted 6 May 2012 - 23:33
Ik weet niet of ik voor mijn vragen in het juiste forum afdeling zit, maar ja...
Na allereerste opstart van mijn VU+ bleek tot mijn verassing alles reeds geïnstalleerd te zijn door Astrasat. Leuk!
In het begin kon ik via de Vu+ Mediaplayer via mijn netwerk zonder moeite mijn NAS server(die ook onder Linux draait) bereiken en daarvan bestanden afspelen! Ook leuk! Helaas... een paar dagen geleden heb ik een nieuw ADSL modem gekregen die nu de 192.168. reeks adressen uitdeelt. Mijn vorige modem/router werkte met de 10 reeks. Kortom mijn NAS server kreeg een nieuw adres toebedeeld. Sinds dat moment kan ik de HD van de server niet meer bereiken. Ik zie wel na veel wissen uitproberen etc het apparaat(+ alles in mijn netwerk) via het systeem-menu in de netwerk browser pagina staan. Alleen blijft ie nog steeds onzichtbaar in de Mediaplayer pagina!?
In het begin had ik trouwens ook 'uitzending gemist'. Maar na mijn eerste crash(omdat ik als novice allerlei extensies die me wel aardig leken had geïnstalleerd) liep de boel volledig vast en moest ik opnieuw flashen met VU+Duo (old kernel) Dit op aanraden van de TD van Astrasat.
Die optie is dus ook verdwenen.
Sinds mijn eerste vastloper vorige week ben ik dus wat voorzichtiger geworden.
Mis ik misschien nog een op meer plug-ins?
Ik ben er, na enig zoeken, tot mijn genoegen wel in geslaagd de boel zichtbaar te maken op mijn iPad via de speciale app. Werkt prima! Alleen veelvuldig zappen op de iPad veroorzaakt soms een (linux?) vastloper. Niet te veel zappen dus!
Zo langzamerhand begin ik gelukkig een (als verstokte Mac gebruiker) een heel klein beetje iets te snappen van deze linux doos.
Is er iemand die mij verder op weg kan/wil helpen?
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #564
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #565
Posted 10 September 2012 - 08:33
Neem Het Weer ook een goede vervanger. HetWeer.rar 6.22KB 27 downloads De map Het Weer (even uitpakken) plaatsen in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions. En dan enigma herstarten.Hallo
De wheather plugin geeft nu forbidden in de pli 3.0
Is daar nog iets aan te doen
vond die plugin erg handig
alvast bedankt
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #566
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #567
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #568
Posted 11 September 2012 - 15:30
Hier weer even een ipk-tje van gemaakt.
Als je me even op de hoogte brengt van de credentials van de maker, kan ik die op nette wijze in de plugin verwerken.
De maker is volgens mij Doe eens Gek en hij is ook te vinden op Sat4all.
En kun jij mij uitleggen waarmee ik dus ook een ipk file kan maken ik kom er niet uit is daar een tooltje voor?
Edited by lk1zhm, 11 September 2012 - 15:32.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #569
Posted 11 September 2012 - 15:43
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #570
Posted 11 September 2012 - 16:11
Hmmm, die kan ik niet vinden en op S4A kom ik niet (da's geen forum, maar een dictatuur).De maker is volgens mij Doe eens Gek en hij is ook te vinden op Sat4all.
Misschien kan je me nog even op weg helpen? Ik heb nu een ipk de wereld ingeschopt zonder credentials, en dat is niet zo netjes.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #571
Posted 11 September 2012 - 16:46
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #572
Posted 11 September 2012 - 17:28
Hmmm, die kan ik niet vinden en op S4A kom ik niet (da's geen forum, maar een dictatuur).
De maker is volgens mij Doe eens Gek en hij is ook te vinden op Sat4all.
Misschien kan je me nog even op weg helpen? Ik heb nu een ipk de wereld ingeschopt zonder credentials, en dat is niet zo netjes.
Tsja....
Maar hij heeft wel een et9500 waar hij heel positief over is....
Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol
XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.
Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #573
Posted 11 September 2012 - 17:47
Dank je wel.DoeEensGek is ook op dit forum te vinden: http://openpli.org/f...651-doeeensgek/
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #574
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #575
Posted 11 September 2012 - 18:13
Dat de dictator een beetje van zijn geloof aan het vallen is, daar op die zwaar gecensureerde site
Tsja....
Wat wil je daarmee zeggen ?
Mika
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #576
Posted 11 September 2012 - 18:15
Dat de dictator een beetje van zijn geloof aan het vallen is, daar op die zwaar gecensureerde site
Tsja....
Wat wil je daarmee zeggen ?
Mika
oww michel... lekker belangrijk die info heb ik echt wat aan. helemaal in een vu topic
MiKa
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #577
Posted 11 September 2012 - 20:29
DoeEensGek is ook op dit forum te vinden: http://openpli.org/f...651-doeeensgek/
2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #578
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #579
Posted 12 September 2012 - 17:37
Hoe kun je een plug in verwijderen?,als ik bij Applicatie browser op de applicatie ga srtaan en dan met de rode knop voor verwijderen kies dan verwijdert hij niets,hoe kan ik nu een applicatie verwijderen?
Via telnet/ssh
Hiermee zie je alle geïnstalleerde pakketten. kijk hier naar de naam van je pakket.
opkg list-installed
hiermee verwijder je een plugin
opkg remove pakketnaam
Gr Martijn
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #580
Posted 12 September 2012 - 17:39
Hoe kun je een plug in verwijderen?,als ik bij Applicatie browser op de applicatie ga srtaan en dan met de rode knop voor verwijderen kies dan verwijdert hij niets,hoe kan ik nu een applicatie verwijderen?
Ga via ftp na /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions en daar moet jou plugin die je wil verwijderen tussen staan.verwijder de map van de plugin.
Voorbeeld als de plugin "Het weer" heet dan moet je de map Het Weer verwijderen. ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO
Dateiformat .m4k nicht lesbar.Started by Gummivernichter, 28 Mar 2020 Vu+Duo, m4k, Dateiformat, OpenPLi |
|
|||
Webif benaderen via telefoonStarted by Tw-er, 15 Feb 2017 Vu+Duo |
|
|||
Autotimer goneStarted by jort38, 9 Feb 2016 VU+DUO |
|
|||
Stream vanaf http://www.watchdartsforfree.tk/ naar Vu+duoStarted by wieckbud1, 29 Nov 2015 VU+Duo |
|
|||
Toch geen clean installStarted by Alain_sat, 15 Jan 2015 VU+Duo |
|
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users