Re: Overzicht bruikbare plug-ins #61
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #62
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #63
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #64
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #65
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #66
Posted 9 February 2010 - 14:44
Ik installeer de ipkg plugins met de software manager, optie installeer lokale extensies. Ik kopieer de plugin eerst met FTP naar mijn usb stick.
De shelock plugin staat gewoon tussen de extensions. Die pauli plugin niet die kun je downloaden van de link die ik erbij gezet heb.
Die sherlock ging wel goed, maar die Pauli niet. Ik heb hem op drie verschillende manieren geïnstalleerd, maar er zijn steeds foutmeldingen (en geen active plug-in). Geen idee hoe dat komt.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #67
Posted 9 February 2010 - 14:56
Ach ja... een weekje werken met de gewone bediening en je weet niet meer beter... Ik heb dit al 6 jaar geleden gedaan...
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #68
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #69
Posted 9 February 2010 - 19:32
Na enig zoekwerk vond ik deze plugin heb hem in zijn Pli geinstaleerd en dat werkt prima. We kunnen de toetsen omprogrameren zeg maar en hij is er blij mee.
Vandaar dat ik hem hier gemeld heb. Had al eerder gelezen dat ie werk in deze engelstalige post.
Ik ben zelf zeer contect met de vu+plus afstandsbediening.
Ach ja die Pauli plugin is voor de Neutrino bediening... Waarom zou je dat nu willen? En zeker met de andere afstandsbediening van de VuDuo kan ik me voorstellen dat dit niet goed meer kan werken.
Ach ja... een weekje werken met de gewone bediening en je weet niet meer beter... Ik heb dit al 6 jaar geleden gedaan...
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #70
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #71
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #72
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #73
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #74
Posted 10 February 2010 - 17:47
Done.Ik zal hem van de week bij mezelf nog eens uittesten.Intussen kan je hem op niet werkend zetten of gewoon helemaalweglaten.
Sorry: B 3 vergeten te verwijderen.Punt 14 wel werkend en punt 3 niet werkend zijn tegenstrijdig. Mijn mening is dat Brushedalu HD skin zonder problemen werkt.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #75
Posted 10 February 2010 - 21:45
Webremote, ik kan de remote oproepen maar als ik een knop druk dan gebeurt er niets (normaal krijg je dan een screenshot), kan zelfs de box niet aan/uitzetten dmv Webremote.
Ook screenshots nemen werkt niet in het extra menu van de webinterface.
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #76
Posted 11 February 2010 - 03:16
Inderdaad de remote doet het niet, allereerst zie je de dreambox remote .
Om dat werkend te krijgen zal dit omgezet moeten worden naar de v+duo remote met andere stuurcodes neem ik aan.
De screenshots werken bij mij wel. zie bijlage. ( sinds de 3.0 drivers geloof ik )
Verder werkt de bediening via de webinterface niet goed. Is trouwens hetzelfde bij mij DM800.
Ik kan maar 1 keer naar een zender zappen.
Bijvoorbeeld ik klik Ned1 aan en dan RTL4 daarna kan ik niet terug naar Ned1
Ik weet niet of aan de browser kan liggen, Ik werk met Maxthon en heb ook getest met IE8.
Firefox heb ik nog niet geprobeert.
NIET-werkend :
Webremote, ik kan de remote oproepen maar als ik een knop druk dan gebeurt er niets (normaal krijg je dan een screenshot), kan zelfs de box niet aan/uitzetten dmv Webremote.
Ook screenshots nemen werkt niet in het extra menu van de webinterface.
Attached Files
--- Mijn boxen zijn altijd voorzien van de nieuwste OpenPli build. ---
V+Duo OpenPli / Dreambox 800 Kabel OpenPli / 90CM Gregorian motorised / Visiosat Tri-Satellite / Sky/BBC Dish / ...........Re: Overzicht bruikbare plug-ins #77
Posted 11 February 2010 - 07:14
2- Screenshot werkt hier probleemloos.
Wellicht willen meer mensen dit eens testen?
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #78
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #79
Re: Overzicht bruikbare plug-ins #80
Posted 11 February 2010 - 22:01
Ik heb net Firefox geïnstalleerd en daarin werkt de webinterface wel. Daar kan ik onbeperkt tussen kanalen zappen.
Zal wel iets van IE8 zijn dat het niet werkt. (vaarwel IE8).
Je hebt gelijk: de bovenste paar lijntjes worden niet goed weergegeven. Links boven is dat aantal 0, rechtsboven zijn er
dat een paar.
Op de screenshots zie je LT6 skin!
Attached Files
Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO
Dateiformat .m4k nicht lesbar.Started by Gummivernichter, 28 Mar 2020 Vu+Duo, m4k, Dateiformat, OpenPLi |
|
|||
Webif benaderen via telefoonStarted by Tw-er, 15 Feb 2017 Vu+Duo |
|
|||
Autotimer goneStarted by jort38, 9 Feb 2016 VU+DUO |
|
|||
Stream vanaf http://www.watchdartsforfree.tk/ naar Vu+duoStarted by wieckbud1, 29 Nov 2015 VU+Duo |
|
|||
Toch geen clean installStarted by Alain_sat, 15 Jan 2015 VU+Duo |
|
8 user(s) are reading this topic
0 members, 8 guests, 0 anonymous users