Jump to content


Photo

Beschrijving van programma's

VU+DUO

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 illbeback2

  • Member
  • 8 posts

0
Neutral

Posted 19 June 2010 - 21:09

Vaak is de ruimte voor beschrijving van programma's in de lijsten dusdanig bepekt, dat de tekst wordt afgekapt. Hierdoor kun je de tekst niet helemaal lezen. Is er een mogelijkheid om de tekst in zijn geheel te tonen? Volgens mij treedt dit op bij alle hd-skins.

Re: Beschrijving van programma's #2 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 19 June 2010 - 21:18

Geef eens een precies voorbeeld? Doet dit zich ook voor bij Magic-HD? Zo ja: in welk scherm precies?

Re: Beschrijving van programma's #3 illbeback2

  • Member
  • 8 posts

0
Neutral

Posted 20 June 2010 - 00:24

je scrollt langs de lijst met programma's; je oog valt op een film, maar de beschrijving van de film - meestal een blokje tekst naast de lijst - wordt niet helemaal weergegeven omdat omdat er niet genoeg ruim

(NB toelichtingen van programma's worden wellicht steeds uitgebreider de laatste tijd - meer regels tekst, bij films bijvoorbeeld wordt soms ook de cast getoond. Het ontwerp van alle (?) skins lijken daar niet voor te zijn ontworpen. Ik krijg wel sinds mijn laatste flash een inzet van het actieve programma, zodat ik tijdens het bekijken van de lijst niets hoef te missen, maar het gaat ten koste van de toelichtingen van de programma's)

Of is er een truc? een scroll, een ongedokumenteerde button van de AB?

Re: Beschrijving van programma's #4 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 20 June 2010 - 06:19

En als je op een programma met een te lange uitgebreide beschrijving staat en nogmaals op Info/EPG drukt? Dan moet zich een nieuw venster openen met alle info over dat programma. Inclusief een scrollmogelijkheid als de beschrijving te lang is.

Welke skin gebruik je?



Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users