Jump to content


Photo

Vu+-duo Tuner kiezen

VU+DUO

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 hanske

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 17 October 2010 - 14:48

Hallo, ik heb een vu+duo met op de A-tuner de astra 1-2-3 en de hotbird geconfigureerd. nu wil ik de B-tuner gebruiken om progamma's van de astra 1 op te nemen via een duo lnb en tv blijven kijken via de A-tuner. hoe krijg ik dit voor elkaar???
alvast bedankt

groet Hans

Re: Vu+-duo Tuner kiezen #2 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,625 posts

+1,739
Excellent

Posted 17 October 2010 - 15:14

Standaard pakt enigma bij opnames de tuner met de minste keuzes. Dus bij een opname op Astra1 zou deze op tuner B moeten starten. Misschien in de opties een vaste tuner gedefinieerd?

Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: Vu+-duo Tuner kiezen #3 hanske

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 17 October 2010 - 18:52

de ontvanger pakt automatisch tuner A als ik tuner b selecteer gaat deze na het afsluiten van het menu weer na tuner A geen idee wat ik fout doe .

Re: Vu+-duo Tuner kiezen #4 Sjaaky

  • Senior Member
  • 7,443 posts

+41
Good

Posted 18 October 2010 - 10:18

De instelling wordt pas geraadpleegd als je naar een nieuwe transponder zapt. Als je daarna weer terug gaat naar oorspronkelijke zender gaat zul je zien dat wel de gekozen tuner gebruikt wordt.



Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users