Jump to content


Photo

Plugins alfabetisch sorteren?

VU+DUO

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 marts

  • Member
  • 6 posts

0
Neutral

Posted 23 January 2011 - 14:22

Goedemiddag,

is het mogelijk om de geinstalleerde plugins op alfabetische volgorde te tonen?

In het Extensies menu lukt het wel, maar in de Plugin Browser lijkt de sortering willekeurig.

Ik gebruik OpenPli Beta 2.0 en Magic HD, heb ook andere images/skins getest en plugins verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar kon nog geen patroon ontdekken. Steeds maar weer zoeken in een ongesorteerde lijst is best wel omslachtig.

Wat zijn de criteria waarop de Plugin Browser sorteert? Kan ik die veranderen, en hoe?

Re: Plugins alfabetisch sorteren? #2 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 23 January 2011 - 15:00

In het Extensies menu lukt het wel

Hoe doe je dat dan?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Plugins alfabetisch sorteren? #3 marts

  • Member
  • 6 posts

0
Neutral

Posted 23 January 2011 - 15:19

Hoe doe je dat dan?

Ik hoefde er niets voor te doen, de Extensies staan vanzelf op alfabet. Heb net een aantal verwijderd en nieuwe geinstalleerd, gewoon om te testen: ze worden netjes alfabetisch gesorteerd... (of zou het toeval zijn??)

Re: Plugins alfabetisch sorteren? #4 VU+NL

  • Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 23 January 2011 - 15:28

Het lijkt wel of er tweemaal een alfabetisch lijstje staat (twee groepen, elke groep alfabetisch)

Attached Files


VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Plugins alfabetisch sorteren? #5 marts

  • Member
  • 6 posts

0
Neutral

Posted 23 January 2011 - 16:55

Het lijkt wel of er tweemaal een alfabetisch lijstje staat (twee groepen, elke groep alfabetisch)

Enkel 'Activeer Picture-in-Picture' staat niet op z'n plek, maar als je 'Activeer ' wegstreept klopt het wel:

...
...
NetRadio Classics v22c
Picture in Picture
PPanels
...
...

Ik vermoed dat de string 'Activeer ' door de skin wordt toegevoegd.

Het Extensies menu haalt z'n entries uit

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions
/usr/lib/enigma2/python/Plugins/PLi
/usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins

en sorteert deze kennelijk alfabetisch op de string 'PluginDescriptor(name = "abcd efgh"' in 'plugin.py' van de betreffende extensie. Als ik deze string verander, verandert ook de positie in de lijst (zie screenshots 'Bitrate viewer' vs 'Xitrate viewer'). Hier ben ik door trial en error achter gekomen.

Blijft de vraag hoe ik de Plugin Browser zover krijg, ben nl niet zo'n Linux held..

Attached Files





Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users