Jump to content


Photo

Opnemen en bestand in stukken

ET9000

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 ReneW

  • Senior Member
  • 160 posts

0
Neutral

Posted 23 January 2011 - 17:07

Is het mogelijk om de programma's die je opneemt ook in gedeeltes te laten opnemen? Zoals nu heb ik iets opgenomen en dat duurt nogal, maar wil het gebruiken, bewerken en dan dat wat ik nodig heb er tussen uit te halen. Echter doordat het zo ontzettend groot is, zegt mijn pc ja doe het zelf maar.

Op me vorige box daar kon ik het instellen om de bestanden bepaalde groottes te laten hebben, dat heb ik hier echter nog niet kunnen ontdekken.

Re: Opnemen en bestand in stukken #2 pieterg

  • PLi® Core member
  • 32,766 posts

+245
Excellent

Posted 23 January 2011 - 17:09

gebruik de moviecutter plugin.
Eerst cutpoints aanbrengen (context menu in opnamelijst), vervolgens 'execute cuts' (context menu in opnamelijst)

Re: Opnemen en bestand in stukken #3 ReneW

  • Senior Member
  • 160 posts

0
Neutral

Posted 23 January 2011 - 18:03

ik heb de moviecutter geinstalleerd, maar ik kan het nergens terug vinden, heb de film afgespeeld maar geen idee waar ik het vinden kan

Re: Opnemen en bestand in stukken #4 MiLo

  • PLi® Core member
  • 14,045 posts

+298
Excellent

Posted 23 January 2011 - 18:57

Open de opname lijst, kies de film, dan "menu".
Real musicians never die - they just decompose

Re: Opnemen en bestand in stukken #5 Sjaaky

  • Senior Member
  • 7,443 posts

+41
Good

Posted 26 January 2011 - 23:42

Maar hakt de moviecutter een bestand in stukken dan? Je haalt er stukjes uit, maar vervolgens heb je wel weer 1 (groot) bestand.

Overigens zat er tot OpenPLi 2.0 van een paar weken geleden een bug in het delen van bestanden met windows (samba) waardoor bestanden groter dan 4GB (of 2GB, weet niet zeker) fout gingen. Een update verhelpt dat, je kunt ook ftp'en.

Als je een video-edit programma gebruikt dat niet met bestanden van meer dan 4GB kan omgaan, moet je misschien een ander pakket overwegen.

Dus mijn vraag, specificeer ".., zegt mijn pc ja doe het zelf maar"?

Re: Opnemen en bestand in stukken #6 ReneW

  • Senior Member
  • 160 posts

0
Neutral

Posted 27 January 2011 - 00:19

de movie cutter werkt heel gemakkelijk en snel heb ik uit gevonden.
met de cut editor kun je aangeven waar de cuts gemaakt moeten worden, en via de execute wordt dan een apart bestand aangemaakt mocht je daarvoor kiezen.
het originele bestand blijft het zelfde.



Also tagged with one or more of these keywords: ET9000

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users