Jump to content


Photo

Beeld blijft soms zwart met CCcam

VU+DUO

  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Satkieker

  • Senior Member
  • 198 posts

0
Neutral

Posted 1 February 2011 - 21:21

Heb gisterenavond op de Vu Duo alles weer opnieuw opgezet met de laatste PLI®2.0 omdat af en toe beeld zwart blijft op het canaldigitaal paket. Het lijkt net of de CCcam niet het canaldigitaal kaartje ziet (vindt) en na wat door zappen op de zenders pakt hij weer het kaartje en ook af en toe loopt het beeld van NED 1 HD vast.

Heb de CCcam ook al paar keer verwijdert en weer opnieuw geinstalleert zowel de 2.09 als de de laatste CCcam versie en steeds poosje na wat zappen duurt het soms 10 a 15 seconden (zwartbeeld) dat hij weer beeld geeft via het canaldigitaal kaartje.

Iemand een idee hoe ik dit oplossen kan of hebben meer dit dat het soms 10 a 15 seconden duurt voorje weer beeld krijgt met CCcam.

~ VU+ DUO - 4K ~ Open pli® 7 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)


Re: Beeld blijft soms zwart met CCcam #2 RonSat

  • Member
  • 4 posts

0
Neutral

Posted 1 February 2011 - 22:09

Satkieker,

Het is eigenlijk heel simpel. Had er ook last van.

Even via menu naar instellingen en dan softcam. Hier stel je CCcam weer in, en kan je CCcam weer rebooten.

Re: Beeld blijft soms zwart met CCcam #3 djshorty

  • Senior Member
  • 123 posts

0
Neutral

Posted 1 February 2011 - 22:20

Ik heb wel af en toe dat het beeld even stil staat, dit is vooral bij HD kanalen. dat het even stilstaat en dan verder gaat. Maar dit heb ik ook nog met mijn oude relook. Dus het kan ook met het decodeer station te maken hebben.

Re: Beeld blijft soms zwart met CCcam #4 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,669 posts

+460
Excellent

Posted 1 February 2011 - 23:24

Gebeurd dit met een lokale kaart ?? Ik persoonlijk denk dat een cw gewoonweg te laat terugkomt en de freezer veroorzaakt, dit zie je wel vaker met slechte kaartlezers.

Re: Beeld blijft soms zwart met CCcam #5 HvM

  • Member
  • 18 posts

0
Neutral

Posted 2 February 2011 - 10:20

Tijdens het zappen blijft 1 zender soms zwart even terug en hij geeft weer beeld, blijf je staan komt er geen beeld meer.
cccam canaaldig-HD.

Re: Beeld blijft soms zwart met CCcam #6 Satkieker

  • Senior Member
  • 198 posts

0
Neutral

Posted 2 February 2011 - 10:52

Tijdens het zappen blijft 1 zender soms zwart even terug en hij geeft weer beeld, blijf je staan komt er geen beeld meer.
cccam canaaldig-HD.

Klopt precies het is net als na wat zappen iets of ergens de boel volloopt en daarom steeds trager de gecodeerde zender's via canaldigitaal kaart open gaan met de CCcam.

~ VU+ DUO - 4K ~ Open pli® 7 ~ HUMAX 5100 ~ Kabelbox ~ TRIAX 78 ~ Astra (19,2) Astra (23,5)




Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users