Jump to content

Photo

Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware

VU+DUO

• Please log in to reply
4 replies to this topic

#1 d1rk

• Member
  • 33 posts

0
Neutral

Posted 10 April 2011 - 20:37

Hoi,

Ik heb sinds kort een Samsung hardeschijf in de Vu geplaatst, met de laatste firmware blijft deze maar draaien. Ook als deze in standby staat. Iemand bekend met deze problemen? Het probleem heeft zich niet voortgedaan met de stabiele versie van Pli.

Groet

Dirk

Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #2 d1rk

• Member
  • 33 posts

0
Neutral

Posted 11 April 2011 - 21:36

Hallo,

Jammer dat er geen reactie op gekomen is, blijft een raar probleem. Zelfs heb ik de hardeschijf instelling zo ingesteld, dat deze na 1 minuut zou moeten afschakelen.

Helaas pindakaas.

Niemand heeft dit probleem? Dan moet ik maar weer naar de stable versie gaan.

Groet

Dirk

Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #3 Dishmagic66

• Senior Member
  • 1,132 posts

+3
Neutral

Posted 11 April 2011 - 21:39

Dan heb je waarschijnlijk een toepassing geinstalleerd die gebruikt maakt van de schijf. Eventuele picons op de schijf kunnen ook de oorzaak zijn.
Ff zoeken dus.
Mijn Enigma2 doos bevat een P(Licentie) Vu+ Duo with 500GB hdd & Vu+ Solo

Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #4 VU+NL

• Senior Member
  • 6,424 posts

+12
Neutral

Posted 11 April 2011 - 21:40

Je vroeg of er mensen mee bekend zijn. Gezien het ontbreken van reacties is dat blijkbaar niet het geval. Dat betekent dat er sprake moet zijn van een incidenteel: het is dan ook niet nodig naar een oud image te gaan.

Toch wat proberen: opnieuw flashen? Een normale standby tijd (een minuut of 10?) instellen? Automatische timeshift geactiveerd?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100

Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #5 d1rk

• Member
  • 33 posts

0
Neutral

Posted 11 April 2011 - 23:16

Mmm interessante reacties:

Ik had voor 4 weken geleden mijn hardeschijf kapot: deze is naar de winkel gegaan. Ondertussen had ik op de schijfloze VU de stable versie op gezet.
Nadat ik weer een nieuwe schijf terug had gekregen, heb ik hem weer teruggeplaatst. Geen onnodig toeren maken. Tot dat ik ging flashen naar de laatste image.

Het lijkt er dan op dat ik dan toch moet kijken naar geinstalleerde toepassingen op de harde schijf.

Bedankt voor het meedenken.

Groet

Dirk

Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users