Hoi,
Ik heb sinds kort een Samsung hardeschijf in de Vu geplaatst, met de laatste firmware blijft deze maar draaien. Ook als deze in standby staat. Iemand bekend met deze problemen? Het probleem heeft zich niet voortgedaan met de stabiele versie van Pli.
Groet
Dirk
4 replies to this topic
Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #2
Posted 11 April 2011 - 21:36
Hallo,
Jammer dat er geen reactie op gekomen is, blijft een raar probleem. Zelfs heb ik de hardeschijf instelling zo ingesteld, dat deze na 1 minuut zou moeten afschakelen.
Helaas pindakaas.
Niemand heeft dit probleem? Dan moet ik maar weer naar de stable versie gaan.
Groet
Dirk
Jammer dat er geen reactie op gekomen is, blijft een raar probleem. Zelfs heb ik de hardeschijf instelling zo ingesteld, dat deze na 1 minuut zou moeten afschakelen.
Helaas pindakaas.
Niemand heeft dit probleem? Dan moet ik maar weer naar de stable versie gaan.
Groet
Dirk
Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #3
Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #4
Posted 11 April 2011 - 21:40
Je vroeg of er mensen mee bekend zijn. Gezien het ontbreken van reacties is dat blijkbaar niet het geval. Dat betekent dat er sprake moet zijn van een incidenteel: het is dan ook niet nodig naar een oud image te gaan.
Toch wat proberen: opnieuw flashen? Een normale standby tijd (een minuut of 10?) instellen? Automatische timeshift geactiveerd?
Toch wat proberen: opnieuw flashen? Een normale standby tijd (een minuut of 10?) instellen? Automatische timeshift geactiveerd?
VU+ DUO/UNO/Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS/Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 en 1100
Re: Hardeschijf blijft toeren maken met laatste firmware #5
Posted 11 April 2011 - 23:16
Mmm interessante reacties:
Ik had voor 4 weken geleden mijn hardeschijf kapot: deze is naar de winkel gegaan. Ondertussen had ik op de schijfloze VU de stable versie op gezet.
Nadat ik weer een nieuwe schijf terug had gekregen, heb ik hem weer teruggeplaatst. Geen onnodig toeren maken. Tot dat ik ging flashen naar de laatste image.
Het lijkt er dan op dat ik dan toch moet kijken naar geinstalleerde toepassingen op de harde schijf.
Bedankt voor het meedenken.
Groet
Dirk
Ik had voor 4 weken geleden mijn hardeschijf kapot: deze is naar de winkel gegaan. Ondertussen had ik op de schijfloze VU de stable versie op gezet.
Nadat ik weer een nieuwe schijf terug had gekregen, heb ik hem weer teruggeplaatst. Geen onnodig toeren maken. Tot dat ik ging flashen naar de laatste image.
Het lijkt er dan op dat ik dan toch moet kijken naar geinstalleerde toepassingen op de harde schijf.
Bedankt voor het meedenken.
Groet
Dirk
Also tagged with one or more of these keywords: VU+DUO
Dateiformat .m4k nicht lesbar.Started by Gummivernichter, 28 Mar 2020 Vu+Duo, m4k, Dateiformat, OpenPLi |
|
|||
Webif benaderen via telefoonStarted by Tw-er, 15 Feb 2017 Vu+Duo |
|
|||
Autotimer goneStarted by jort38, 9 Feb 2016 VU+DUO |
|
|||
Stream vanaf http://www.watchdartsforfree.tk/ naar Vu+duoStarted by wieckbud1, 29 Nov 2015 VU+Duo |
|
|||
Toch geen clean installStarted by Alain_sat, 15 Jan 2015 VU+Duo |
|
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users