Door het strippen van die condition in oscam.dvbapi vraagt hij efficient geen 2 ecms tegelijk meer op in geval van cds simulcrypt en komt dus ook die 000000 controlword niet meer door.
Ik durf zelfs te stellen dat die hele reader-seca.c aanpassing overbodig is en de dvbapi aanpassing an sich al voldoende is om het te laten werken.
Met wat aanpassing in de oscam.dvbapi of whitelist wel. Maar de bedoeling van marley was dat het ging werken zonder aanpassingen in de config, maar dat is helaas niet helemaal gelukt. Dat zou ook best moeten kunnen, cccam kan het ook... Weer die brakke implementatie van request_mode = 1.
Ik snap alleen net als jij ook niet waarom ze die extra condition in dvbapi gezet hebben. Het lijkt wel alsof iemand dat express gedaan heeft om CDS gebruikers het gebruik van oscam lastig te maken.
Ja, dit sloopt alleen dingen. En zonder ook maar iets te loggen he, je kunt je het leplazarus zoeken.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.