Het werkt voor mij nu ook, met request_mode = 1, dus er is geen nood. Alleen baal ik ervan dat hetgene wat een tijd goed gewerkt heeft nu weer stuk is, ik ben bang dat dat ene regeltje code van jou weer gereversed is geraakt, die de ecm_pid meeneemt in de selectie. Die regel code waar ik al maanden over klaag
Zodra request_mode = 1 weer moet worden gebruikt vallen we ook in de akelige fout van enkele maanden terug. ( o.a. VU+DUO)
Na 10 tot 12 zappen blijft het beeld zwart, terwijl de ECM-regel wel verschijnt in de infobalk.
Met een uitgekiende lijst oscam.dvbapi (deels van eerst ) en request_mode = 0 een perfecte Oscam versie 6572.
Ook in Server-mode (geen interne dvbapi user) en geen oscam.dvbapi een uitstekende "uitdeler" van mijn Seca3 smartcard naar mijn andere boxen in huis.
@Erik Slagter, misschien kun je beter net als ik je 1e box als CardServer gebruiken en een softcam (bijv CCcam ) erbij gebruiken zodat je geen oscam.dvbapi file hoeft te gebruiken.
Je Oscam werkt dan enkel als "doorgeef-luik" naar je 1e box en je 2e box in de andere ruimte. Waarbij je op de 2e box dan weer wel gewoon Oscam gebruikt als softcam-client.
Edited by HPPli, 24 March 2012 - 02:19.