Het is maar een vraag hoor.
Het was maar een antwoord
Posted 18 October 2011 - 20:44
Dank je wel voor je werk en je antwoord.Ga ik te ver als ik verzoek om die regel een opvallende kleur te geven, zodat hij meer opvalt ?
Wel logisch, maar de kleur wordt in principe door de skin bepaald, heel vervelend. Dus daar begin ik nog niet aan...
Regards,
SnijdeA.
VU+ Duo 4K SE
If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Posted 26 October 2011 - 21:21
Ik vrees dat het niet alleen het deleten is wat een opname kan verprutsen, maar correct me if I'm wrong.op ext3 geeft het deleten inderdaad wat overlast.
Maar, het belangrijkste is dat het deleten niet tijdens opnames loopt, zodat je opnames niet verprutst worden (zoals 'vroeger' nogal eens het geval was).
Regards,
SnijdeA.
VU+ Duo 4K SE
Posted 26 October 2011 - 21:30
2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Posted 26 October 2011 - 21:46
Je nas heeft wellicht EXT4 ?Ik gebruik een nas en daar heeft, wat jij beschrijft, geen enkel effect op lopende opnames.
Regards,
SnijdeA.
VU+ Duo 4K SE
Posted 26 October 2011 - 22:19
2 x ultimo4k (dvb-c fbc + 1 dvb-s2, 9.0r/nb) + een et10k/osmini ((nb) geen tuners en dus fallbackclient, nb) met een Synology ds214+ (2 x 6 TB) op DSM 7.1.1 in ziggo oost (voormalig @Home) + A1/A2/A3/HB (TechniSat)
Posted 26 October 2011 - 22:28
Regards,
SnijdeA.
VU+ Duo 4K SE
Posted 27 October 2011 - 07:08
Als ik, tijdens een opname, een andere opname aan het bekijken ben en aan het eind op STOP druk en dus terug ga naar de lijst van opnames, dan staat de harddisk ook flink te schudden (er staat nogal wat).
0 members, 7 guests, 0 anonymous users