Jump to content


Photo

Your skin doesn't support SecondInfoBar!

et9x00 default skin

  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 Lutz

  • Senior Member
  • 746 posts

+1
Neutral

Posted 26 October 2011 - 21:54

Ik heb een ET9000 met Enigma van 23 October 2011 en als laatste upgrade 24 October 2011: ET9x00 dus.Ik gebruik het default skin.
Druk ik nu twee keer op ok dan krijg ik als foutmededeling:

Your skin doesn't support SecondInfoBar!!! Ik heb OpenPLi in het Duits geïnstalleerd.Ik weet niet wat de fout betekend, en wilde hem gewoon rapporteren.
<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird

Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #2 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,404 posts

+394
Excellent

Posted 26 October 2011 - 22:11

Blijkbaar is die skin niet compatible met de second infobar die nu in het image geïntegreerd is en niet meer als separate plugin.

Dat zal nog bekeken moeten worden.
Je kunt bv de magic-HD skin plaatsen. Die is er wel geschikt voor.

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #3 metoo

  • Senior Member
  • 1,573 posts

+33
Good

Posted 26 October 2011 - 22:27

of die infobar uitzetten:
Menu/instellingen/systeem/diverse instellingen

Edited by metoo, 26 October 2011 - 22:27.

ET10000 C C C C/T  2TB HDD ET7000 + ET6000 dvb-S  OpenPli Triax 88 multifeed quad LNBs VU Uno4K SE C+2TB HDD Mutant HD60


Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #4 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,404 posts

+394
Excellent

Posted 26 October 2011 - 22:42

Als het je (nog) niets zegt zou ik eerst willen weten wat die doet. :P
Daarna zou ik beslissen of ik het iets vind. ;)

Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #5 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,274 posts

+691
Excellent

Posted 26 October 2011 - 22:48

De second infobar is een mogelijkheid dat de skin met normaal zappen gelimiteerde info laat zien en als je second infobar zichtbaar is (met 2x OK) zie je meer info... zoals een complete EPG enz... (Magic HD). Voorheen moest je hiervoor een aparte 2nd infobar plugin installeren. Deze heb ik nu op zekere hoogte geintegreerd in enigma2. Je kunt hem via het UI momenteel aan of uit zetten.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #6 Lutz

  • Senior Member
  • 746 posts

+1
Neutral

Posted 27 October 2011 - 18:35

Ik vindt menu/einstellungen/system/ maar kein "diverse instellingen". Ik vindt ook in het Duits niets wat erop lijkt. Ander skin gebruiken is geen optie, dan zou de onderschrift niet meer kloppen.
<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird

Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #7 ESM

  • Senior Member
  • 495 posts

+3
Neutral

Posted 27 October 2011 - 19:25

Staat er ook niet iets als Anpassen? Dat is namelijk oft de Deutsche Beschreibung ;)

Xtrend et 10000 met Wavefrontier T90 (8x Smart LNB) en OpenPLi


Re: Your skin doesn't support SecondInfoBar! #8 Lutz

  • Senior Member
  • 746 posts

+1
Neutral

Posted 28 October 2011 - 07:10

Ik heb het nog gevonden: er staat in het Engels iets van "show second view" of zo bij. Dat heb ik op "nein" gezet, en het probleem is opgelost.
<p>VU+Duo2, VU Solo SE, DM800HD se R.I.P, Visiosat Big Bisat schotel met QuadLnbs voor Astra 1 - 3, Hotbird



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users