Jump to content


Photo

Bootloaders VU+ Duo en VU+ Solo


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

Re: Bootloaders VU+ Duo en VU+ Solo #41 suha

  • Member
  • 2 posts

0
Neutral

Posted 1 April 2012 - 15:05

nope helemaal niks..

Re: Bootloaders VU+ Duo en VU+ Solo #42 satmannetje

  • Member
  • 18 posts

+1
Neutral

Posted 2 April 2012 - 15:56

hoi, ik heb sinds kort een vu+solo ontvanger gekocht. deze heb ik geprobeerd te imagen maar hij pakt mijn usb simpelweg niet ik heb van alles geprobeerd geformatteerd als fat32 mappen aangemaakt usb stick voorin ingestoke maar tevergeefs. hij start gewoon normaal op iemand enig idee of ervaringen hiermee..? alvast bedankt


1.) Neem een USB stick en maak een directory aan en noem deze "vuplus". Open deze directory en maak daarin een nieuwe map aan met de naam "solo".

2.) Download de USB versie van een image en pak deze uit als deze in zip of rar ingepakt zit. Het boot, kernel en root bestand zet je in de directory "solo" die je eerder hebt aangemaakt.

3.) Plaats nu je USB stick in de usb poort aan de voorkant! Duw daarna op de achterkant van je VU+Solo op de reset knop.

Als de VU+Solo nu start zal het standby lampje rood zijn. Het lichtje op je usb stick zou nu moeten knipperen. Dit betekent dat de ontvanger van de usb stick aan het lezen is.

Na enige tijd zie je dat het lichtje op je usb stick gestopt is met knipperen. Dit betekent dat je VU+Solo klaar is met lezen en nu bezig is zijn interne geheugen te flashen. DOE NOG NIETS!

4.) Zo gauw je standby lampje groen wordt, is het flashen klaar en kun je de USB stick verwijderen.

5.) Druk nu de reset knop op de ontvanger nogmaals in en dan zal de VU+Solo het Enigma2 installatie proces starten.

Re: Bootloaders VU+ Duo en VU+ Solo #43 Sytze.Talsma

  • Member
  • 1 posts

0
Neutral

Posted 17 May 2015 - 21:00

Hallo heb net een boodloader gedownload van dit forum voor mijn vu+duo is dit wel nieuw genoeg?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users