Hier werkt ook zonder problemen CCcam 2.3.0 op, je hoeft de bootloader voor deze image ook niet te flashen, dat is pas nodig voor de images vanaf 1 januari dit jaar, dus kernel 3.1.
De softcam kan je inderdaad downloaden via Menu->Applicaties -> Groene knop/Downloaden -> Softcams - cccam 2.3.0
Voor de zekerheid wel even een back-up maken voor het geval dat, anders heb je wel beeld maar geen geluid bij je egaa
Pedro,
Betreft het maken van de back-up (Via geavanceerd): Er staan hoofdmappen (5 of 6), allen reeds aangevinkt. In die mappen zit hier en daar maar een enkele file of sub-map die ook aangevinkt is. De overige bestanden niet.
Moet ik om een VOLLEDIGE back-up te maken in elke map die bij de aangevinkte "hoofdmappen" staan ALLE bestanden en sub-mappen aanvinken?
Voorgaande opmerking van teletub: "Met de laastste flash had ik de backup dir vd HDD verwijderd dus een schone install" heeft me onzeker gemaakt.
Mag ik mijn back-up naar de interne HDD schrijven, zonder dat die backup onbereikbaar wordt (gewist of iets dergelijks) na het flashen met de "december 2011" image? D.w.z. kan ik dan nog helemaal terug....
Bedankt! demidog
Sorry aan de members dat deze vraag misschien wat off-topic is betreffende de "vastlopers van Vu Duo..."