Jump to content


Photo

Puntentelling op het forum.


  • This topic is locked This topic is locked
52 replies to this topic

Re: Puntentelling op het forum. #41 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 13 March 2012 - 16:36

Kan hier geen slot op, zodat jullie je tijd ergens anders aan kunnen besteden :wacko:
Graag minpunten voor mij................. :lol:

Met deze reactie bewijs je alleen maar niet te snappen waar het over gaat. Dat kan en mag natuurlijk, maar dan is het ook verstandiger niet te reageren. En zeker niet op deze manier.
Maar voor de duidelijkheid: dit draadje gaat over bewezen misbruik van het 'stemrecht' op dit forum. Het lijkt me toch niet erg misplaatst daar een oplossing voor proberen te zoeken.

Edited by SatKiekerd, 13 March 2012 - 16:37.


Re: Puntentelling op het forum. #42 Carl

  • Senior Member
  • 367 posts

+8
Neutral

Posted 13 March 2012 - 17:24

Waarom zo'n probleem erover maken. Ik vind het veel irritanter om na elk bericht een waslijst te zien van dankjewel.

Misbruik zal er altijd blijven en ik vind persoonlijk ook dat veel onzinnige berichten een pluspunt krijgen.

Wat me aan de punten telling irriteert is dat je onder de 0 kan komen.
Sommige forum gebruikers vragen iets wat ze niet weten en dan zijn er mensen welk een negatief punt ervoor moet geven. Volgens mij is de forum om elkaar verder te helpen.

Ik denk dat het misschien beter is mocht het mogelijk zijn dat vips en moderators alleen maar punten kunnen toekennen.
XP1000, Clarketech CT9000 and a VU+ duo

Re: Puntentelling op het forum. #43 dAF2000

  • PLi® Ex-Leden
  • 14,151 posts

+52
Good

Posted 13 March 2012 - 17:34

Het misbruik komt niet op grote schaal voor en in abnormale gevallen corrigeren we dat ook. Want dat was uiteindelijk je vraag in deze thread en zoals je schrijft is dat via PM opgelost. Ik zie daarom eigenlijk geen groot probleem en we kunnen niet op basis van enkele gevallen van misbruik een heel systeem gaan omgooien. Zoals WanWizard schrijft is het waarschijnlijk zelfs onmogelijk omdat de board software ingekocht is, en niet van ons is.

Overigens vind ik 't prima als er hier voorstellen gedaan worden, maar waarschijnlijk kunnen we er dus niks aan veranderen.
Many answers to your question can be found in our wiki: http://openpli.org/wiki

Re: Puntentelling op het forum. #44 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 13 March 2012 - 17:47

Jawel, het is opgelost.
Maar je ziet dus wel dat ik zelf het misbruik heb moeten onderkennen, en moeten aandringen om het aan te pakken. Dat is dus wel een indicatie dat er blijkbaar makkelijk ongemerkt misbruik gemaakt kan worden.
En met onopgemerkte zaken weet je per definitie niet op welke schaal dat voor komt (hoewel men met bijstandsfraude vrolijk vermeld hoe groot de omvang daar is :wacko: ).

Re: Puntentelling op het forum. #45 dAF2000

  • PLi® Ex-Leden
  • 14,151 posts

+52
Good

Posted 13 March 2012 - 18:09

Nee, je was gewoon sneller dan wij omdat we enkele honderden berichten per dag moeten lezen. Een paar uur later had ik inderdaad de betreffende post gelezen. Ik lees zo goed als elk bericht en je kunt ervan uitgaan dat alle moderators en leden samen geen enkel bericht missen. En zelfs dan is er natuurlijk een report-knop bij elke post.

Alles wat er gebeurt op het forum wordt bijgehouden door de board software en is achteraf altijd beschikbaar. De moderators kunnen natuurlijk meer zien dan de gebruikers op het forum. Makkelijk onopgemerkt misbruik maken is dus niet "makkelijk".
Many answers to your question can be found in our wiki: http://openpli.org/wiki

Re: Puntentelling op het forum. #46 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 13 March 2012 - 18:23

Komop...
Ik wil scooooren was altijd topscoorder met dammen......

Je kunt ook ieder gerespecteerd lid [ aantal pm zonder klachten 100 punten geven...][ nog meer +sen weg te geven.. ]

Mijn geval, ik ben een zeurkous met minder kennis[ dankzij dit forum stukken meer ] :rolleyes:
Heb er 11 bij elkaar gesprokkeld, door scoringsdrang.... :angry: :angry: :angry:
Geef ik ze weg aan de juiste mensen, sta ik weer op nul huil huil huil....

Nogmaals het gaat om de mensen van PLI. :wub:

Waar we dit alles aan danken.. ;)
De mod zijn volgens mij heel goed hier.... :wub:

Dus vooral doorgaan!!!!

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Puntentelling op het forum. #47 dylantje

  • Senior Member
  • 2,406 posts

+19
Neutral

Posted 13 March 2012 - 18:54

Komop...
Ik wil scooooren was altijd topscoorder met dammen......

Je kunt ook ieder gerespecteerd lid [ aantal pm zonder klachten 100 punten geven...][ nog meer +sen weg te geven.. ]

Mijn geval, ik ben een zeurkous met minder kennis[ dankzij dit forum stukken meer ] :rolleyes:
Heb er 11 bij elkaar gesprokkeld, door scoringsdrang.... :angry: :angry: :angry:
Geef ik ze weg aan de juiste mensen, sta ik weer op nul huil huil huil....

Nogmaals het gaat om de mensen van PLI. :wub:

Waar we dit alles aan danken.. ;)
De mod zijn volgens mij heel goed hier.... :wub:

Dus vooral doorgaan!!!!


En net er achter gekomen... :blink:
1x ergens een grapje -1....... :huh:

Dus iemand er 1 over voor me.......

Komop

Mut@nt HD51 with PLi 7.2 release - Cccam, PLi HD skin, HDD-1,5TB, USB DVB-T,4GB usb backupsuite. AB: harmony smartcontrol 

XTrend ET6500 with PLi 7.2 release - PLi HD skin, Stream remote, 2GB usb backupsuite. AB: Harmony 650 , 1x zgemma h2h with Cccam.

Met een USB Dvb-T Triax 78cm, 2x ALPS quatro LNB /19,2 en 23,5, SAB GSO-multiswitch: 4 sat. in 12 out. 

 


Re: Puntentelling op het forum. #48 dAF2000

  • PLi® Ex-Leden
  • 14,151 posts

+52
Good

Posted 13 March 2012 - 19:03

En net er achter gekomen... :blink:
1x ergens een grapje -1....... :huh:

Dus iemand er 1 over voor me.......

Komop

Dat was gisteravond/nacht al. En nee, we gaan niet bedelen om punten ;)
Sommigen halen niet eens de 10 punten ;)
Many answers to your question can be found in our wiki: http://openpli.org/wiki

Re: Puntentelling op het forum. #49 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 13 March 2012 - 19:59

Jammer dat het aantal punten belangrijker schijnt te zijn dan waar dit board echt voor staat, goede en stabiele STB software..... ;)

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Puntentelling op het forum. #50 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 13 March 2012 - 20:01

Jammer dat het aantal punten belangrijker schijnt te zijn dan waar dit board echt voor staat, goede en stabiele STB software..... ;)

Dan heb je de clou van dit draadje niet begrepen.

Re: Puntentelling op het forum. #51 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,597 posts

+458
Excellent

Posted 13 March 2012 - 20:04

Wat boeit mij de clou, het feit dat dit draadje überhaubt gestart is is al bullshit.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: Puntentelling op het forum. #52 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 13 March 2012 - 20:19

Wat boeit mij de clou, het feit dat dit draadje überhaubt gestart is is al bullshit.

Lekker redeneren zo: als je niet geïnteresseerd bent in de clou, doe je er beter aan hier helemaal niet te lezen en zeker niet te reageren. Ik reageer ook niet op draadjes die ik niet begrijp of die me niet interesseren.

Re: Puntentelling op het forum. #53 Roodkapke

  • Senior Member
  • 5,782 posts

+29
Good

Posted 13 March 2012 - 20:21

Het lijkt mij daarom verstandig dat we hier bij laten.

Het puntensysteem zal voorlopig zo blijven.
En als er "misbruik" van wordt gemaakt zullen wij ingrijpen.
Zowel positief als negatief.

Case closed.


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users