Springen naar inhoud


Foto

Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner

VU+Duo Sundtek DVB-C

  • Please log in to reply
Er zijn 266 reacties in dit onderwerp

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #181 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 22 mei 2012 - 10:36

Kabel scan geïnstalleerd en getest. Werkt prima nu zelfs 280 kanalen gevonden van Ziggo. Alles compleet ook de Qam 256, frequentie 425, symbolrate 6875, Netwerk ID 09003, Officiele volgorde: Ja, HD lijst: Ja

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #182 DjFoxy

  • Senior Member
  • 113 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 22 mei 2012 - 15:47

Mijn VU+ uno werkt ook met deze drivers.
Scant eindelijk alle kanalen in en zapt lekker snel
DM8000 / Vu+ Duo / VU+ Solo / Amiko Alien 8900 / DM 7025+ / Amiko 8240 Cable / Orton cable (openPli) / Debian / Ubuntu en een hele berg andere rotzooi

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #183 robbedoeske

  • Senior Member
  • 97 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 1 juni 2012 - 15:58

En hoe zijn de ervaringen nu?heb openpli toch maar eens geprobeerd,alles geinstalleerd,cabelscan werkt prima,alle zenders beeld,maarrr...
Heb nu geen beeld meer op ziggo,na herhaaldelijk zappen. Is dit een incident of hebben meer er last van?
Onder VTI had ik dit niet.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #184 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56473 berichten

+693
Excellent

Geplaatst op 1 juni 2012 - 16:55

Weet je zeker dat je de laatste SundTek drivers geinstalleerd hebt... Sundtek heeft de laatste weken nogal wat aangepast om goed PLi compatible te worden.

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #185 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 1 juni 2012 - 17:26

En hoe zijn de ervaringen nu?heb openpli toch maar eens geprobeerd,alles geinstalleerd,cabelscan werkt prima,alle zenders beeld,maarrr...
Heb nu geen beeld meer op ziggo,na herhaaldelijk zappen. Is dit een incident of hebben meer er last van?
Onder VTI had ik dit niet.


Ik heb nu deze geïnstalleerd sundtek_installer_120525.1249.sh en deze werken eigenljk probleemloos, de vrouw klaagt niet dus moet het wel zijn.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #186 robbedoeske

  • Senior Member
  • 97 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 1 juni 2012 - 18:37

Weet je zeker dat je de laatste SundTek drivers geinstalleerd hebt... Sundtek heeft de laatste weken nogal wat aangepast om goed PLi compatible te worden.


Ik heb gewoon de procedure met wget gevolgd,dan heb je toch automatisch de laatste drivers?

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #187 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 2 juni 2012 - 12:52


Weet je zeker dat je de laatste SundTek drivers geinstalleerd hebt... Sundtek heeft de laatste weken nogal wat aangepast om goed PLi compatible te worden.


Ik heb gewoon de procedure met wget gevolgd,dan heb je toch automatisch de laatste drivers?


Volgens mij wel, maar ik kijk altijd even hier voor de laatste veranderingen: http://sundtek.de/media/

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #188 robbedoeske

  • Senior Member
  • 97 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 2 juni 2012 - 16:05



Weet je zeker dat je de laatste SundTek drivers geinstalleerd hebt... Sundtek heeft de laatste weken nogal wat aangepast om goed PLi compatible te worden.


Ik heb gewoon de procedure met wget gevolgd,dan heb je toch automatisch de laatste drivers?


Volgens mij wel, maar ik kijk altijd even hier voor de laatste veranderingen: http://sundtek.de/media/


Kan ik ook achterhalen welke driverversie ik er nu in heb?

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #189 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 2 juni 2012 - 18:24

Nog niet getest maar moet kunnen met sundtekcontrolcenter versie 1.2.8

Veranderd door Pietjebel10, 2 juni 2012 - 18:24


Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #190 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 4 juni 2012 - 20:32

Net getest 2 nieuwe releases:
Sundtek driver op de vu duo:
sundtek_installer_120603.1645.sh vlot zapping scant alles draait stabiel
sundtek_installer_120603.2036.sh vlot zapping draait niet stabiel freezes, onbruikbaar.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #191 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56473 berichten

+693
Excellent

Geplaatst op 5 juni 2012 - 06:25

Nu hopen dat Sundtek dit hier ziet....

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #192 Jimmy1987

  • Senior Member
  • 96 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 8 juni 2012 - 19:38

Hey,

heeft iemand de sundteksticks al goed werkend met een VU+ Duo op OpenPli ?
Ik heb namelijk al een paar keer geprobeerd terug te gaan naar OpenPli maar telkens na het op en neer zappen van satellietzender naar kabelzender gaat het weer helemaal mis.

Ik heb de OpenPli van vandaag geflasht met de nieuwe drivers voor de sundtekstick, ook daarmee ging het wederom mis, na het op en neer zappen krijg ik bij de kabelzenders de melding "Geen data op transponder" Timeout reading PAT.
Ook merk ik dat de Duo ERG traag gaat worden met het zappen tussen de kabelzenders, OSD blijft plakken ed.

Hopelijk kan iemand me hier iets meer over vertellen want zou eigenlijk toch weer graag teruggaan naar OpenPli.

Groetjes Jimmy

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #193 robbedoeske

  • Senior Member
  • 97 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 9 juni 2012 - 06:28

Zelfde hier,zappen naar sat en weer terug naar kabel geeft zwart beeld,Met VTI probleemloos.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #194 Jimmy1987

  • Senior Member
  • 96 berichten

+1
Neutral

Geplaatst op 10 juni 2012 - 10:55

Hey,

Dan zal ik zsm VTi nog ns gaan proberen!

Grtz jimmy

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #195 Pietjebel10

  • Member
  • 46 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 10 juni 2012 - 15:30

VTI er maar weer eens opgezet en deze loopt beter met de Sundtek zowel het schakelen als ook minder storing. bijv. "Geen data op transponder"
Ook de nieuwste pli getest Openpli 3.0, alles loopt maar weer veel meldingen "Geen data op transponder" na verloop van tijd.
Draai nu weer een pooske met VTI geen meldingen loopt geruisloos.
Blijf voorlopig even bij VTI

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #196 Pimsat

  • Senior Member
  • 65 berichten

+3
Neutral

Geplaatst op 11 juni 2012 - 20:56

Hier ook OpenPli weer geprobeerd maar helaas met de Sundteks geen succes. Beeld van de DVBc kanalen gingen uiteindelijk weer op zwart.
Na het terugzetten van een voorheen werkende VTi backup wilde de Vu duo niet meer doorstarten met twee Sundteks aangesloten. Met een enkele ging het wel. Vandaag de laatste Sundtek drivers twee keer opnieuw geinstalleerd en tussendoor de ontvangers omgedraaid op de twee rear usb poorten. En nu lukte het wel. Toeval? Nu weer een 4 ontvanger configuratie :-). Ik heb deze week verschillende drivers geprobeerd. Weet iemand of er dan ook verschillende firmware van de sticks wordt geladen en daarom dan niet meer met twee aangesloten wil doorstarten vanwege verschil in firmware?

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #197 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56473 berichten

+693
Excellent

Geplaatst op 12 juni 2012 - 06:42

Werken jullie wel met de juiste drivers van Sundtek. Want Sundtek heeft de drivers aangepast op OpenPLi!
Gebruiken jullie wel OpenPli2.1, want OpenPli3.0 heeft nog geen DVB-USB ondersteuning?

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #198 Pimsat

  • Senior Member
  • 65 berichten

+3
Neutral

Geplaatst op 12 juni 2012 - 08:37

Zijn er specifieke drivers voor OpenPLi of zijn de E2 drivers aangepast op OpenPLi?

Ik gebruikte altijd de laatste OpenPLi2.1 image en installeerde de Sundtek via telnet met deze methode: http://support.sundt...opic,348.0.html

( wget http://www.sundtek.d..._development.sh )

Toen dat niet werkte ben ik gaan experimenteren met verschillende drivers van: www.sundtek.de/media maar zonder succes (chmod 755 en ./ )

Ik zie trouwens nu dat er gisteravond 3 (?) nieuwe drivers zijn geplaatst. Zie: www.sundtek.de/media

Misschien kan Sundtek op dit draadje even een actuele en heldere stappenplan zetten hoe de Sundteks te installeren en/of te updaten op een Vu duo met OpenPLi? Dan is het voor iedereen duidelijk.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #199 robbedoeske

  • Senior Member
  • 97 berichten

0
Neutral

Geplaatst op 12 juni 2012 - 12:09

Werken jullie wel met de juiste drivers van Sundtek. Want Sundtek heeft de drivers aangepast op OpenPLi!
Gebruiken jullie wel OpenPli2.1, want OpenPli3.0 heeft nog geen DVB-USB ondersteuning?

Gebruik altijd de laatste openpli 2.1 en installeer de drivers ook altijd zoals Pimsat. Maar ook met andere drivers genoemd door Pietjebel10 zijn er problemen met het schakelen tussen sat en kabel. Zolang ik maar op kabel blijf is het goed,1X naar sat en weer terug geeft zwart beeld en sid not found in pat.

Re: Vu+Duo komt niet voorbij bootloader met Sundtek USB Dvb-C tuner #200 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56473 berichten

+693
Excellent

Geplaatst op 12 juni 2012 - 12:55

Volgens Sundtek zou dit gefixt moeten zijn...???? Zie rond post # 158...

Veranderd door littlesat, 12 juni 2012 - 12:57

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W




Also tagged with one or more of these keywords: VU+Duo, Sundtek DVB-C

1 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 1 bezoekers, 0 anonieme gebruikers