Ik heb op mijn DM500HD mounts gemaakt naar een netwerk harde schijf, en gebruik deze voor timeshit en opnames.
Voor timeshift gebruik(te) ik autotimehift en permanent timeshift (beide geprobeerd), alleen wanneer ik dan een timer programmeer en hij moet gaan opnemen dan krijg ik een groen scherm waarna de box reboot maar wel gaat opnemen.
Heeft iemand een tip welke plugin ik zou kunnen gebruiken voor timeshift waarbij ik geen problemen krijg met timeropnames?
Alvast bedankt voor jullie tijd,
Jos (zanco48)
enigma2_crash_1350148472.log 16.97KB
2 downloads
probleem DM500HD timers wanneer timeshift plugin geïnstalleerd
Started by zanco48, 13 Oct 2012 19:42
dm500HD timeshift timer OpenPli3.0
2 replies to this topic
Re: probleem DM500HD timers wanneer timeshift plugin geïnstalleerd #2
Re: probleem DM500HD timers wanneer timeshift plugin geïnstalleerd #3
Posted 14 October 2012 - 11:03
Even voor de zekerheid: je bedoelt dat ik PTS (als in permanent timeshift) moet gebruiken en niet autotimeshift? Zo niet, dan zou ik graag willen weten welke plugin je bedoelt want dit zijn de enige 2 die ik tot nog toe gevonden heb in OpenPli...Gebruik PTS... an niet timeshift plugin...
Bedankt voor je reactie trouwens...
Also tagged with one or more of these keywords: dm500HD, timeshift, timer, OpenPli3.0
Automatic timeshiftStarted by JordiTriangulo, 30 Jan 2024 timeshift |
|
|||
Timeshift warning when switching offStarted by umtauscher, 21 Dec 2023 timeshift |
|
|||
Is het mogelijk de Oscam te updaten naar r11715 voor DM500HD ?Started by Vaako, 10 Apr 2023 DM500HD |
|
|||
Auto save and auto delete timeshift filesStarted by Lugie, 19 Mar 2021 Timeshift |
|
|||
How do you set up timeshift when using external usb storage?Started by ICTag, 8 Jun 2020 timeshift, setup, configuration |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users