Jump to content


Photo

HTTP Live Streaming

stream

  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Fretsat

  • Senior Member
  • 164 posts

+1
Neutral

Posted 21 March 2013 - 10:36

Ik probeer de transport stream van mijn ET9000 te verwerken via HTTP Live Streaming (HLS) op iOS. HLS kan een MPEG-2 transport stream verwerken met daarin h.264/MPEG-4 video en AAC audio. Ik zou graag weten wat de specs van de video inhoud van de TS zijn, die van de ontvanger komt. De reden daarvoor is dat het streamen prima werkt maar dat ik geen beeld krijg en vermoed dat de video inhoud niet compatible is.
ET9000 :: Open PLi, OScam :: Canaldigitaal :: TNTSAT

Re: HTTP Live Streaming #2 Fretsat

  • Senior Member
  • 164 posts

+1
Neutral

Posted 21 March 2013 - 13:33

De stream die ik nu laad via .m3u is niet gesegmenteerd, dus dat gaat sowieso niet werken met HLS. Heb wel ergens gelezen dat HLS via m3u8 zou moeten kunnen via enigma2. Als er iemand is die hier iets over kan zeggen dan hoor ik het graag!

Ergens gelezen citaat: "RTMP, RTSP und HLS M3u8 über Kanalliste. Seit neustem enigma2 update ja möglich. Danke für das implementieren."
ET9000 :: Open PLi, OScam :: Canaldigitaal :: TNTSAT

Re: HTTP Live Streaming #3 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 21 March 2013 - 13:39

Wat er in de TS zit, is wat de uitzender er in stopt ;) En inderdaad, apple-isms als segmentatie doet mpeg niet aan.

* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: HTTP Live Streaming #4 Fretsat

  • Senior Member
  • 164 posts

+1
Neutral

Posted 21 March 2013 - 15:04

Ja duidelijk Erik. Gaat hem dus niet worden op deze manier.
ET9000 :: Open PLi, OScam :: Canaldigitaal :: TNTSAT



Also tagged with one or more of these keywords: stream

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users