goedendag,
via weblinks, uitzending gemist werkt nog steeds niet het afdraaien van de uitzending zelf. Al eerder iets gepost, maar geen reakties gehad.
Bij anderen gekeken, allen hebben hetzelfde probleem.
blijkt aan verandering urls te liggen.
even op m'n tv zelf gekeken (smarttv) en daar werkt het wel, dus schijnbaar toch iets in de image.
probleem sinds begin juni.
Wie owie kan mij vertellen bij wie ik dat moet doorgeven svp?
Geef je box eens een update dan zal het over moeten zijn er is na juni echt wat veranderd.
updates zijn gedaan, zoals in de text gezegd. Ook een kale image, met weblinks er in geeft dit probleem. Op alle et9x00 boxen die bij m'n vrienden werken.....
zit dus iets echt fout.
OpenUitzendingGemist.rar Pak deze eens uit en zet deze map in /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions verwijder de map OpenUitzendingGemist en kopieer de zonet uitgepakte map OpenUitzendingGemist weer. Even een herstart en kijk of het dan wel werkt! Dus gewoon oude verwijderen deze er weer in. Kan ook zijn dat je na de update die jij gedaan hebt even uitzending gemist moet verwijderen via de normale manier, en dan weer installeren via applicaties.
Jammer genoeg lost dit niets op. Image retour gezet van 3/8 en opnieuw geprobeerd: uitzending gemist werkt niet in weblinks, wel in de kalen openuitzendinggemist plugin.
backup directory van hdd verwijderd, huidige image van 10/8 geinstalleerd en geconfigureerd(helemaal kaal dus).
Jammer genoeg is er nu een probleem bij openpli met de feeds(ik kan geen plugins downloaden, http fout, zie forum update troubles topic. Ik kan nu niets verder uitproberen, dus even afwachten.