Had er de afgelopen weken ook continue last van wel alleen bij MKV kijken, TV ging probleemloos. Ongeveer 40min na start 1e MKV ontstond het, eerst ondertiteling vast dan de spinners, zo af en toe komt er nog wel een ondertiteling langs maar uiteindelijk stopt ook het beeld. Als je direct bij de eerste spinners al op stop drukt dan lukt het soms om de box weer op TV te krijgen maar het geheel blijft bijzonder traag reageren. Drivers 1 of 2 versies terug plaatsen werkten voor mij ook niet meer. Gevoelsmatig zeg ik dat het in de gstreamer zit die is de afgelopen maanden flink onderhanden genomen en sinds die in de feed zit lijkt het te zijn ontstaan.
Het enigste wat ik kan melden is dat het voor mij in zoverre is opgelost dat de box is overleden. Ik dacht ook nog aan de bekende elco, die ook vervangen. Dit had ik al eerder gedaan en daar heeft hij een half jaar prima mee gewerkt. Nu lukte het 15 minuten toen kwam er start shell com in het display en rook hij flink verbrand. Spannings chip verbrand, zodanig dat het tin padje op het MB er ook aan is. Box kan dus op de hoop.
Heb lang zitten dubben die avond maar uiteindelijk na advies dat de processor toch niet de hoofdzaak van een STB is besloten de naar gevoel wat verouderde Xtrend ET9500 aangeschaft. Komt vandaag binnen. Hoop hier wel veel plezier van te krijgen.