De URL doet het hier namelijk gewoon in VLC... hopelijk niet die laatste reverts in gestreamer die dit stuk gemaakt hebben....
Edited by littlesat, 3 July 2014 - 22:20.
Posted 6 July 2014 - 08:34
Zou het dan ook nog mogelijk zijn de Radio 1 webcam stream toe te voegen die mis ik, ook Radio2 en 3FM hebben een webcam stream die al tijden niet meer werken.
Zal er eens naar kijken.
De URL doet het hier namelijk gewoon in VLC... hopelijk niet die laatste reverts in gestreamer die dit stuk gemaakt hebben....
Zou het niet durfen te zeggen.
Raar ander dingjetje... de hd afleveringen van rtlxl worden geopend, de tijd is zichtbaar maar geen beeld. Iemand enig idee. Ook met gstreamer te maken denk.
Posted 7 July 2014 - 05:04
Zou het dan ook nog mogelijk zijn de Radio 1 webcam stream toe te voegen die mis ik, ook Radio2 en 3FM hebben een webcam stream die al tijden niet meer werken.
Zal er eens naar kijken.Zou het niet durfen te zeggen.
Raar ander dingjetje... de hd afleveringen van rtlxl worden geopend, de tijd is zichtbaar maar geen beeld. Iemand enig idee. Ook met gstreamer te maken denk.
Posted 7 July 2014 - 09:12
Zie vorige post over VI oranje, het heeft def te maken met de HD versie. Momenteel wordt r GEEN HD content afgespeeld met Openug
Vreemd vind ik dat, op mijn ET8000 werken alle streams eerst in een matige beeld kwaliteit zonder geluid daarna in prima beeldkwaliteit met geluid en dan stopt de boel na een seconde of 20 maar het geluid gaat door. En de Radio1 webcam stream is toch geen HD content dus wat is dan het probleem.......
73's
PE1AQZ
Posted 7 July 2014 - 15:46
Gstreamer 0.10 gedonder, die verslikt zich in de stream, schakelt wat op en neer en gooit dan het bijltje erbij neer!
@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB
Posted 7 July 2014 - 20:14
Gstreamer 0.10 gedonder, die verslikt zich in de stream, schakelt wat op en neer en gooit dan het bijltje erbij neer!
Dat is met de rtl hd uitzendingen?
Of met de npo streams?
Hier zit webcam streams van radio 1,2,3 bij, maar npo en dus weer ruk om aftespelen... Ik doe mijn best maar het ligt net buiten mijn bereik.
Edited by DoeEensGek, 7 July 2014 - 20:17.
Posted 7 July 2014 - 21:40
Bedankt DEG, ik verwijt jouw niets hoor, echter ook hier weer hetzelfde probleem het beeld is eerst matig daarna goed met geluid dan na 15 seconden beeld weg geluid blijft.
Die gstreamer is dat iets van pli of een derde partij, het verbaast me ook nog steeds dat je nog geen flash player in Linux hebt dat zou echt een doorbraak zijn dat speelt een hele boel embedded web dingen af.
73's
PE1AQZ
Posted 7 July 2014 - 21:57
Bedankt DEG, ik verwijt jouw niets hoor, echter ook hier weer hetzelfde probleem het beeld is eerst matig daarna goed met geluid dan na 15 seconden beeld weg geluid blijft.
Die gstreamer is dat iets van pli of een derde partij, het verbaast me ook nog steeds dat je nog geen flash player in Linux hebt dat zou echt een doorbraak zijn dat speelt een hele boel embedded web dingen af.
http://openpli.org/f...-gst-10-branch/
13 paginaś leesvoer...
Posted 8 July 2014 - 10:15
Zolang de kwaliteit van gstreamer niet eens wat beter wordt en we niet de mankracht/tijd hebben om een nieuwere versie gstreamer te integreren, hoef je niet op korte termijn verbetering te verwachten.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 9 August 2014 - 12:48
Klopt helaas ???? als ik wist waar ik moes kijken deed ik het!Sinds een paar dagen werkt rtl XL niet meer zou er iemand naar kunnen kijken
Posted 9 August 2014 - 23:32
@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB
0 members, 0 guests, 0 anonymous users