Zo, nieuwe maand nieuwe uitzending gemist.
Even een test versie voor de Nieuwsgierigen onder ons.
Graag feedback.
In het bestand zitten 2 py files. Beiden moeten in de openuitzendingmap waar al reeds plugin.py staat.
Posted 3 September 2014 - 10:04
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Posted 3 September 2014 - 14:57
werkt goed, heb het meeste even langs gelopen en er dan 1 of 2 van geprobeerd, af en toe wel eens een melding bij rtl4 dat betaalt moet worden, maar andere content van rtl4 speelt dan weer wel af, misschien helpt het als ik wat geld naar de tv gooi, dat heb ik nog niet geprobeerd.
en af en toe start iets de 1e keer niet, de 2e keer dan weer wel.
publieke omroep liet ook nog een keer een melding zien dat het programma alleen tussen 22 uur en 6 uur kon worden bekeken.
ET10000 C C C C/T 2TB HDD ET7000 + ET6000 dvb-S OpenPli Triax 88 multifeed quad LNBs VU Uno4K SE C+2TB HDD Mutant HD60
Posted 4 September 2014 - 18:32
Hai Doe,
Een te Gek stukje werk weer hoor. Mijn complimenten !!
Vandaag eindelijk even kunnen testen middels het plaatsen van je 2 nieuwe files in de OUG directory.
Alles werkt prima naar behoren, alleen de livestreams krijg ik niet tot leven. Ik heb er een stuk of 6 geprobeerd, maar de tijdteller blijft nul staan en verder zwart beeld.
Verder werkt het "moderne uiiterlijk" prima, maar persoonlijk heb ik ook met het 'oude' format geen enkel probleem. Het 'oude' format is natuurlijk wel veel meer statisch, maar je hebt en houdt het complete overzicht. Is al met al vast heel persoonlijk natuurlijk.
Harstikke bedankt, weet dat we regelmatig met veel plezier van Open Uitzending Gemist gebruik maken !!
Groetjes,
Cor
DREAMBOX DM7020HD + 1TB HD
OpenPLi 4.0 - 28.2E | 23.5E | 19.2E | 13E |
Posted 8 September 2014 - 20:36
Posted 9 September 2014 - 09:00
Ben met OUG gestopt op mijn DM8000. Speelt meestal maar 1 item af en dat in de meest beroerde kwaliteit. Doet meer niet dan wel...
Als ik wat mis.. Jammer dan. Mij is het eeuwige gepruts zat..
Denk dat de content aanbieder er flink debet aan is. Ze willen je gewoon aan hun binden eventueel met betaalde content via NLZIET.NL.
Ja wij hebben te doen met hetgeen hun aanbieden. Maar constant veranderen dingen en daar moeten wij dan weer op inspelen. Soms kleine zaakjes soms grote dingen.
Geen idee waarom gtst opeens weg is.
Posted 10 September 2014 - 12:52
Naast GTST zijn ook de grotere publiekstrekkers op prime time ook verdwenen. Bij mij in de weeklijst vind ik geen Dubbeltje op z'n Kant of zo terug. Het valt me ook op dat bij de NPO in het overzicht uitzendingen uit vorige dagen van voor 19.30 uur (ongeveer) ook ontbreken. Bij hbbTV zijn deze dan weer wel op te vragen.
Groet, André
Posted 12 September 2014 - 09:36
De 800 kan geen mpeg4vc aka "divx", maar daar doet uitzendinggemist niks mee. Eigenlijk doet niemand er iets mee, alleen downloaders... Het zou heel misschien wel iets met audio codecs te maken kunnen hebben.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Posted 12 September 2014 - 20:25
tot nu toe heeft het altijd gedaan sinds de laatste 2 updates dan.
de plugin zelf heb ik het over he niet het afspelen van uitzendingen want dat heeft het altijd wel gedaan,
Edited by bri3, 12 September 2014 - 20:27.
Posted 13 September 2014 - 11:03
had een groen scherm/crash vannacht met OUG wou op NPO Pauw even bekijken (zal wel aan Pauw liggen), bijgaand crashlog misschien is daar wat uit te halen?
enigma2_crash.log 22.5KB 8 downloads
ET10000 C C C C/T 2TB HDD ET7000 + ET6000 dvb-S OpenPli Triax 88 multifeed quad LNBs VU Uno4K SE C+2TB HDD Mutant HD60
0 members, 7 guests, 0 anonymous users