DoeEensGek heb hem nu in me sab unix f+ solo image OPEN ATV 4.2 wou je even laten weten dat dan het geluid al wel weer doet bij RTL late night... dus al weer meer als op de DM800
Edited by nando27, 28 September 2014 - 22:26.
Posted 30 September 2014 - 21:13
Volgens mij hebben meer mensen last dat die het helemaal niet meer doet of wel? ( vu solo )
Het materiaal is bedoeld voor de ipad. Werkt het op de ipad dan is er voor rtl niks aan de hand. Dat het niet op andere spelers werkt is ons probleem.
Ik kan er weinig aan doen, sorry.
Posted 30 September 2014 - 22:31
Heel er bedankt @Happysat bij mij werkt de nieuwe versie!
@doeeensgek: ziet er goed uit!!
fijn dat je weer kan zoeken!!
wat wel minder is dat je bij de npo niet terug kan dan 7uur/19:30
maar dat heeft het nog nooit gedaan.
ziet er verder strak uit!
thx man !!!
je maakt veel mensen blij om dit allemaal mogelijk te maken!
Posted 1 October 2014 - 12:53
Volgens mij hebben meer mensen last dat die het helemaal niet meer doet of wel? ( vu solo )
Het materiaal is bedoeld voor de ipad. Werkt het op de ipad dan is er voor rtl niks aan de hand. Dat het niet op andere spelers werkt is ons probleem.
Ik kan er weinig aan doen, sorry.
Sorry.. snap het niet zo goed? wordt er geen andere versie meer gemaakt voor uitzending gemist op de vu duo? was altijd een MEGA fijne applicatie
Posted 3 October 2014 - 19:11
Misschien kun je ook proberen wat happysat zij! Want met de plug-in is niks mee aan de hand.
ook al gedaan helaas:(
Ook al eens geprobeerd los te installeren? OpenUitzendingGemist.rar 42.96KB 91 downloads Is niet de beste manier maar je kan het proberen.
Edited by Loui (PD1LOI), 3 October 2014 - 19:16.
Posted 4 October 2014 - 10:39
Misschien kun je ook proberen wat happysat zij! Want met de plug-in is niks mee aan de hand.
Ook al eens geprobeerd los te installeren?OpenUitzendingGemist.rar Is niet de beste manier maar je kan het proberen.
Updatje.. hij zegt nu.. enkele plugins zijn niet beschikbaar: systemplugins/softwaremanager ( no module named zipfile )
bedankt voor de hulp
Posted 5 October 2014 - 08:33
Ook al eens geprobeerd los te installeren?OpenUitzendingGemist.rar Is niet de beste manier maar je kan het proberen.
Updatje.. hij zegt nu.. enkele plugins zijn niet beschikbaar: systemplugins/softwaremanager ( no module named zipfile )
bedankt voor de hulp
Die rar file wel eerst in een map uitpakken dan de inhoud naar map plugins kopieren.
Posted 5 October 2014 - 22:19
Ik ben zo vrij geweest om nogmaals een optie toe te voegen om de font-size van de lijst van groter te krijgen. Ik zal toch niet de enige zijn die het niet lezen? In het dagelijks leven gebruik ik niet eens een bril.
Hier het pull request
https://github.com/o...plugins/pull/44
Posted 6 October 2014 - 15:58
bedankt voor de hulp
Die rar file wel eerst in een map uitpakken dan de inhoud naar map plugins kopieren.
Yep..helaas werkt niet..is kopie en plak dan uitpaken.. rar weer verwijderen.. werkt helaas ook niet
Posted 12 October 2014 - 21:57
Vandaag heb ik vandaag iets aparts gemerkt bij de Openuitzendinggemist plugin.
Er was gisteren op de NPO een uitzending die rond 19:25 begon. Ik heb dus de NPO Gemist optie gekozen., Daarna Zaterdag.. en daarna de lijst aflopend naar 19.25 uur echter kwam ik niet verder terug dan 20:00 uur.
Bij vrijdag kom ik niet verder terug dan 19.00 uur..
Met andere woorden.. de lijst van de dag wordt beperkt weergegeven.
Gezien op de ET10k.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users