ts vraagt hoe het komt dat zijn cccam niet opstart na een update ?
Dit zal komen door een paar zenders, maar wie zegt dat hij uberhaupt naar 1 van deze zenders zapt ?
Ik ben weliswaar TS niet, maar bij mij komt het heel duidelijk doordat de box dan stond afgestemd op één van de Franse zenders.
>Volgens mij is het beste antwoord: ga Oscam gebruiken ipv CCcam wat al een paar jaar ontwikkeling mist.
Da's hetzelfde als een vraag over snelwegbewegwijzering beantwoorden met 'pak de trein maar'.....
Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar dat heb ik hier boven nergens gelezen, wel dat ts zeg t dat hij nooit Franse zenders kijkt, waarom zal zijn box daar dan mee opstarten. Maar het zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Wat betreft oscam, lapmiddelen als prio lijsten daar scoor je punten mee.
Of ik begrijp de vraag niet goed of er onstaat hier een discussie die de plank behoorlijk mis slaat ?
ts vraagt hoe het komt dat zijn cccam niet opstart na een update ?
Nou sla jij hier ook de plank mis, want de CCcam die meekomt is al jaren exact gelijk, die is in OpenPLi 2.1, 3.0 en 4.0 precies hetzelfde.
De enige libs waar CCcam mee linkt zijn:
libcrypt.so.1 => /lib/libcrypt.so.1 (0x775f0000)
libpthread.so.0 => /lib/libpthread.so.0 (0x775c4000)
libstdc++.so.6 => /usr/lib/libstdc++.so.6 (0x774b8000)
libm.so.6 => /lib/libm.so.6 (0x7741c000)
libgcc_s.so.1 => /lib/libgcc_s.so.1 (0x773e0000)
libc.so.6 => /lib/libc.so.6 (0x7724c000)
/lib/ld.so.1 (0x77634000)
En daar zijn niet opeens allemaal wijzigingen in geweest, dat lijkt me sterk.
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat er iets aan CCcam gewijzigd is, ik zeg alleen dat er jaren geen onwikkeling is. Bij Oscam is dat wel en die crasht niet op die kanalen.
Amiko8240, DM500HD, DM800, DM800SE, DM800SESR4, DM800SEV2, VU+ SoloSEV2, VU+ UnoSE