Posted 11 December 2013 - 20:48
Toch lijkt dit op de eerder gemelde problemen met CCcam 2.3.0 die om onbekende redenen 'zomaar' stopt met decoderen. Mijn advies, al is het maar om te kijken is of in het geval van beelduitval, of CCcam nog loopt. Dat kan eenvoudig door vanuit de image blauwe toets - ppanels - CCcam panel en dan kiezen voor CCcam cam info. Indien CCcam niet loopt zal daar ook niets staan. Je kunt dat ook controleren via de pc door in je browser
http://ipbox:16001 in te geven. Geen info is geen lopende CCcam.
Deze kan je eenvoudig weer opstarten via blauwe toets - softcam instellingen - softcam herstarten.
Dan heb je helaas nog geen oplossing maar weet je wel waar het in zit. Om een oplossing te krijgen zal CCcam een log moeten maken.
En ik heb identieke ervaring met een ET9500.
Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.
Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen.
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.
Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".
Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.