Ik heb de README aangepast zodat het iets duidelijker is en zodat de namen overeenkomen zoals gebruikt op de box.
Het is eigenlijk niet meer dan even je kanalenlijst te kopiëren naar de map ./build_input, dan gaat hij aan de hand van je boeketten enkel die kanalen die je ook effectief gebruikt de picons aanmaken.
Het resulterende bestand dat je kunt terugvinden in /tmp/servicelist_enigma2, hier een voorbeeld: http://pastebin.com/FdHVDahq , wordt gebruikt als input voor het tweede script dat de picons aanmaakt. Zelf kun je in dit bestand ook nazien welke kanalen met welk logo zijn gelinkt. Wil je het hele build script even vlug testen, kun je alle kanalen op een enkele na verwijderen uit dit bestand. Dan zal hij vliegensvlug voor bv 2 kanalen alle picons aanmaken. Werkt alles correct, kan je aan de slag met alle kanalen.
Op deze manier hoeven de DVB-T en DVB-C kijkers niet met een picon pack aan de slag waardat voor 1000'den aan sat kanalen inzitten. Het is ook eenvoudiger om nieuwe contributies te doen, nieuwe servicerefs en de bijhorende link moeten slechts bovenaan worden toegevoegd in het bestand ./build-source/srindex. Het is niet langer nodig om te oude te verwijderen, aangezien de eerst gevonden match wordt gebruikt.
Indien je gebruik maakt van een enigma2 tuner, dan zal je inderdaad geen tvheadend folder of channels.conf bestand kunnen terugvinden.
ik moet dit in een folder plaatsen mag ik vragen welke folder dat is dus waar kan ik de folder met tvheadend vinden of de folder met e2settings ?
Copy your 'e2settings' or 'tvheadend' folder to this location.
het is gelukt dus help heb ik niet meer nodig met betrekking tot deze vraag