Trouwens dat doorknippen is alleen maar de kabel die in je switch gaat met een RJ45 koppelstukje moet alleen het kabeltje tussen koppelstuk en switch aan te passen en voilà. Daarnaast snap ik het nut niet van een gigabit switch voor een i-net verbinding of heb je een T5 lijn
We hebben het hier over een "internet router", misschien ook nog wel "wifi internet router". In feite is dat
- een router
- een firewall
- een switch
- en ook nog een wlan access point (in het geval van de "wifi router")
Voor de router-functionaliteit heb je geen gbit nodig (hoewel je tegenwoordig wel al > 100 Mbps internet kunt krijgen voor consumenten), maar voor de switch is het wel prettig, dan kunnen je verschillende eigen apparaten op volle snelheid met elkaar praten.
Zelf moet ik er niks van hebben, dat alles-in-een, je ziet hierboven al een nadeel (switch-functies niet kunnen instellen). Ik heb een router, een firewall, meerdere switches en twee access points. Wel zo prettig.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.