Jump to content


Photo

plugin Het weer


  • Please log in to reply
1132 replies to this topic

Re: plugin Het weer #441 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 08:12

De plugin wordt nog niet volledig gebouwd bij mij, Ik had vanmorgen het weer volledig verwijderd van mijn box en toen weer opgehaald via de normale weg op mijn box.

Maar net als gisteren de map images is er niet bij. Moet ik zelf handmatig toevoegen op mijn box.



Re: plugin Het weer #442 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 08:20

Hier (uiteraard) hetzelfde. Maar: het is me de afgelopen dagen gebleken dat de feeds vaak pas later gesynchroniseerd zijn dan de box-updates. Dus over een uurtje of twee nog eens proberen.



Re: plugin Het weer #443 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 08:29

We gaan het zien, ik wacht rustig af.



Re: plugin Het weer #444 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 08:51

Zojuist weer geüpdatet en inderdaad: er waren een heleboel updates. Helaas niet voor HetWeer.....

Wellicht moet er nog ergens een PR versie worden verhoogd?



Re: plugin Het weer #445 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,858 posts

+483
Excellent

Posted 17 September 2016 - 09:22

Inderdaad, anders wordt die niet gebouwd, ik doe zelf altijd een cleansstate dan weet ik zeker dat die wordt gebouwd.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....

Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam

Press the Geplaatste afbeelding button on the buttom right of this message ;)

Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: plugin Het weer #446 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 09:48

Zojuist weer geüpdatet en inderdaad: er waren een heleboel updates. Helaas niet voor HetWeer.....

Wellicht moet er nog ergens een PR versie worden verhoogd?

 

Inderdaad, anders wordt die niet gebouwd, ik doe zelf altijd een cleansstate dan weet ik zeker dat die wordt gebouwd.

Kan je mij vertellen waar(in) dat moet gebeuren?



Re: plugin Het weer #447 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 09:55

Da

 

Inderdaad, anders wordt die niet gebouwd, ik doe zelf altijd een cleansstate dan weet ik zeker dat die wordt gebouwd.

Dat heb ik vanmorgen ook gedaan, maar alsnog komt de map Images niet mee. Kijk Tech hier https://github.com/E...nplugin-HetWeer staat alles goed, Het is aan Openpli team om te kijken waar het mis gaat. Wij kunnen van hieruit niks doen.


Edited by Loui (PD1LOI), 17 September 2016 - 09:57.


Re: plugin Het weer #448 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 09:59

Da

 

Inderdaad, anders wordt die niet gebouwd, ik doe zelf altijd een cleansstate dan weet ik zeker dat die wordt gebouwd.

Dat heb ik vanmorgen ook gedaan, maar alsnog komt de map Images niet mee. Kijk Tech hier https://github.com/E...nplugin-HetWeer staat alles goed, Het is aan Openpli team om te kijken waar het mis gaat. Wij kunnen van hieruit niks doen.

Vanmorgen? En waar/hoe heb je dat gedaan?

Maar in ieder geval is dat dus te laat; er is vannacht gebouwd.



Re: plugin Het weer #449 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 11:00

 

Da

 

Inderdaad, anders wordt die niet gebouwd, ik doe zelf altijd een cleansstate dan weet ik zeker dat die wordt gebouwd.

Dat heb ik vanmorgen ook gedaan, maar alsnog komt de map Images niet mee. Kijk Tech hier https://github.com/E...nplugin-HetWeer staat alles goed, Het is aan Openpli team om te kijken waar het mis gaat. Wij kunnen van hieruit niks doen.

Vanmorgen? En waar/hoe heb je dat gedaan?

Maar in ieder geval is dat dus te laat; er is vannacht gebouwd.

 

Tech bedoeld volgens mij HetWeer volledig verwijderen van je box en dan schoon installeren. Zo heb ik het althans gedaan maar het had geen resultaat.



Re: plugin Het weer #450 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,858 posts

+483
Excellent

Posted 17 September 2016 - 11:22

Nee, dat bedoel ik niet, wat rob al zegt, eigenlijk had de pr met 1 moeten worden opgehoogd, dan wordt het pakket opnieuw gebouwd door de bouwserver.
Omdat er geen versienummer ophoging is geweest vond het bouwproces het niet nodig hetweer opnieuw te bouwen want volgens het bouwscript is geen wijziging in de plugin gemaakt.
een andere manier is om op de bouwserver het bouwproces voor het weer even een cleansstate te geven en opnieuw te bouwen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....

Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam

Press the Geplaatste afbeelding button on the buttom right of this message ;)

Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: plugin Het weer #451 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 11:37

Maar in welk bestand staat die PR precies?



Re: plugin Het weer #452 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,962 posts

+695
Excellent

Posted 17 September 2016 - 12:26

Ergens in een .bb file....


WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: plugin Het weer #453 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 13:16

Nee, dat bedoel ik niet, wat rob al zegt, eigenlijk had de pr met 1 moeten worden opgehoogd, dan wordt het pakket opnieuw gebouwd door de bouwserver.
Omdat er geen versienummer ophoging is geweest vond het bouwproces het niet nodig hetweer opnieuw te bouwen want volgens het bouwscript is geen wijziging in de plugin gemaakt.
een andere manier is om op de bouwserver het bouwproces voor het weer even een cleansstate te geven en opnieuw te bouwen.

Wie kan dat doen of gaat dat doen?



Re: plugin Het weer #454 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 14:11

Ergens in een .bb file....

LOL.....

 

Ik denk deze: https://github.com/E...-openplugins.bb



Re: plugin Het weer #455 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,923 posts

+1,788
Excellent

Posted 17 September 2016 - 14:22

Als ik dat geweten had, dan had ik die PR natuurlijk gelijk mee opgehoogd. Moet dat voor alle plugins @Tech, of kan dat specifiek alleen voor HetWeer? Dan weet ik dat voor de volgende keer.

 

Als ik even door alle recipes heen ga in die repo, dan zie ik sommige zonder PR, sommige met een PR, en verschillende manieren waarop de PR, PV en PKGV gedefinieerd worden. Dat lijkt me inconsistent, heeft dat een reden?


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: plugin Het weer #456 Rob van der Does

  • Senior Member
  • 7,766 posts

+184
Excellent

Posted 17 September 2016 - 14:25

Tsjaa, ik wist dat ook niet. Maar terugredenerend vanuit de plugin die niet opnieuw is gebouwd, kwam ik daarop uit.



Re: plugin Het weer #457 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 69,923 posts

+1,788
Excellent

Posted 17 September 2016 - 15:00

Het lijkt een ander issue te zijn.

 

De e2openplugins repo zit gepint op een vaste commit hash in OpenPLi's OE recipe. Dus de commits komen niet door tenzij die commit handmatig wordt aangepast, en dat heb ik zojuist gedaan.


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: plugin Het weer #458 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,858 posts

+483
Excellent

Posted 17 September 2016 - 17:25

 

Ergens in een .bb file....

LOL.....

 

Ik denk deze: https://github.com/E...-openplugins.bb

 

Nee, helaas fout gegokt :)

https://github.com/E...ions-hetweer.bb


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....

Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna

Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam

Press the Geplaatste afbeelding button on the buttom right of this message ;)

Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki


Re: plugin Het weer #459 Loui (PD1LOI)

  • Senior Member
  • 4,582 posts

+146
Excellent

Posted 17 September 2016 - 18:22

Morgen zullen we zien of alles oke is.



Re: plugin Het weer #460 Caught

  • Senior Member
  • 471 posts

+105
Excellent

Posted 17 September 2016 - 18:53

Mooie hobby toch lijkt me :)  en ik lijk wel een beetje passief in het HetWeer verhaal....

Maar we zijn zelf ook nog even bezig geweest met het scalen van de radars.

En oef... toch nog wat resultaat verkregen na vele vele uren proberen.

I.i.g. voor ik het in een nieuwe versie giet wil ik het even laten testen voor wie dat wil.

Ik ga er zelf ook nog wat mee testen, vandaar dat ik niet gehaast ben :)

 

In bijlage dus de .py file die je eenmaal op z'n plaats maar moet renamen naar "plugin.py".

 

Grts,

 

 

 

 

 

 

Attached Files


TV Samsung UE55F & Samsung UHD UE49KU

Xtrend 10K DVB-S2 tuner x3

Mutant HD51

DM500HD S 

Images: PLi
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad



25 user(s) are reading this topic

0 members, 25 guests, 0 anonymous users