beste kevinb,
om content van ziggo te bekijken heb je een ca module nodig (kort door de bocht iets om te decoderen),
in TV's heb je deze als ca modules waar je kaart van ziggo in moet stoppen.
dit is om te zorgen dat je kijkt waar je voor betaalt bij ziggo.
Zo'n ca module met kaart kan je ook in een enigma2 box stoppen (bv een vu+ of dreamox) maar dit is geen droom huwelijk (zeg maar werkt eigenlijk niet.)
hier komen de soft ca modules (softcams) om de hoek (bv cccam) dit zijn stukjes software welke de functie van een ca module op zich nemen.
met als grootse nadeel dat je er ook mee kan cardsharen wat natuurlijk ilegaal is.
je hebt om legaal te kijken dus een kaart van ziggo nodig en een softcam,
nou weet ik niet hoe het met ziggo zit maar met canaaldigitaal is het installeren van cccam de kaart er juist om insteken voldoende om tv te kunnen kijken.
en als je meerder tuners hebt ook nog tegelijk op te kunnen nemen.
dan het stukje over 16 programma's tegelijk opnmen, dit is het teoretisch maximum van de duo2
om dit te kunnen halen heb je voldoende input nodig (namelijk 16 programmas) en ik denk dat daar je probleem gaat komen.
volgens mij kan de duo2 8 tuners aan, maar heeft fisiek maar plek voor 2 "vu+ tunersmodules" voor dvb-s2 heb je dual tuners dus totaal 4 tuners max,
dacht dat de dvb-t2/c tuners single zijn dus max 2. de rest kan je door er usb tuners er bij te steken proberen op te lossen
weet niet hoveel zenders ziggo stapelt in 1 dvb stream maar dat aantal maal je beschikbare tuners heb je aan mogelijk verschillende programma's om op te nemen,
kortom waarschijnlijk niet moeilijk om het aan de gang te krijgen maar of je ook de waardes haalt ligt meer aan hoe je de duo2 inricht dan aan de duo2 zelf