Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel...
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #21
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #22
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #23
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #24
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #25
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #26
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #27
Posted 9 December 2014 - 18:22
Nou nou, zo kan die wel weer heren, wel een beetje bij de les blijven graag on topic....
Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....
On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....
Hardware: 2x Daily used Vu+ Ultimo 4K - Vu+ Duo 4K SE and a lot more.... - VisioSat BiBigsat - Jultec Unicable Multiswitch 4 positions: 19.2/23.5/28.2 East - Diseqc motorized flatdish antenna
Software : HomeBuild OpenPLi Develop and Scarthgap builds, local cards driven by OsCam
Press the button on the buttom right of this message
Have you tried our wiki yet? Many answers can be found in our OpenPLi wiki
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #28
Posted 9 December 2014 - 18:49
Ik vraag mij af of ko-bus na al de voorgaande posts enig bruikbaar antwoord op zijn eenvoudige vraag gekregen heeft.
VU+ DUO 4K SE (1xDVB-S2X FBC Twin en 1xDVB-T2) / OpenPLi 8.3 / Logitech Harmony AB
Windows 10 Home Edition 64bits / VU+ Duo 4K SE / OpenPLi 8.3 / Citroën C5 II hydractive III+ BlueHDi / Samsung S21+
La Douce France
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #29
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #30
Posted 9 December 2014 - 19:54
Vaak is voor mij onduidelijk welke functionaliteit een plugin zou moeten toevoegen omdat een beschrijving ontbreekt en de naam van de plugin erg beperkt is.
Een extra veld met info over het nut van een plugin via de groene knop zou welkom zijn. Deze info is wel beschikbaar via 'beheer applicaties', dus het zou relatief simpel te implementeren moeten zijn.
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #31
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #32
Posted 9 December 2014 - 20:05
Het grote probleem is hier al jaaaaaaren dat degenen die het leuk vinden om plugins te maken, het niet leuk vinden om documentatie te maken (en dat houdt ook een goede beschrijving in). Vaak zijn het ook mensen die slecht Engels spreken/schrijven, dat maakt het niet makkelijker. De meeste plugins zijn niet bij ons afkomstig, dus kunnen wij er ook niet zoveel mee. Dan komt er ook nog bij dat men vaak niet de source beschikbaar stelt, waardoor het ook niet mogelijk is dat iemand anders goede beschrijvingen toevoegt. Heel jammer allemaal.
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #33
Posted 9 December 2014 - 20:20
Ik deed het in het begin gewoon zo:
Backup maken van Pli die zo kaal was als een baby reedt, en dan alles uitproberen wat erop de feeds stond (meeste werkte niet echt geweldig).
Wat wel leuk was en werkte ff onthouden, terug flashen en die erop knallen...
Klaar
Octagon SF8008 / TBS5530 DVB-S2/T2 T-85/1.50Mtr/3x90cm (53e 52e 51,5e 28e 25,9e 23e 19e 13e 9e 4e 1w 5w 14w)
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #34
Posted 9 December 2014 - 20:33
* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #35
Posted 9 December 2014 - 20:58
Ik trek de lijn zelfs door naar de skins. Openpli HD skin en anders niets. Te vaak meegemaakt dat de "fancy" skin de oorzaak was van een crash.
Verder gebruik ik enkel plugins waar de source van beschikbaar is en anders maar niet. Plugin zonder source is toch doomed to fail vroeg of laat.
@Camping: ZGemma H.2S, Technisat Multytenne 4-in-1 @Home: Edision Mini 4K, Wave Frontier T55, EMP Centauri EMP DiSEqC 8/1 switch, 4x Inverto Ultra Black single LNB
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #36
Posted 9 December 2014 - 21:07
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #37
Posted 9 December 2014 - 21:51
Het grote probleem is hier al jaaaaaaren dat degenen die het leuk vinden om plugins te maken, het niet leuk vinden om documentatie te maken (en dat houdt ook een goede beschrijving in). Vaak zijn het ook mensen die slecht Engels spreken/schrijven, dat maakt het niet makkelijker. De meeste plugins zijn niet bij ons afkomstig, dus kunnen wij er ook niet zoveel mee. Dan komt er ook nog bij dat men vaak niet de source beschikbaar stelt, waardoor het ook niet mogelijk is dat iemand anders goede beschrijvingen toevoegt. Heel jammer allemaal.
Snap ik, maar ik bedoel juist dat er wel informatie in de feed staat die niet wordt weergegeven als je via de groene knop naar extensions gaat, maar wel via 'beheer applicaties'. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de omschrijving bij genoemde 'EPG refresh' . Het nut is totaal onduidelijk totdat de je uitgebreide beschrijving leest via de optie 'beheer applicaties' van de extensie 'software beheer'.
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #38
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #39
Posted 10 December 2014 - 11:36
Voorbeeld:
Dit is de (te) geringe omschrijving onder de 'groene knop':
Maar deze omschrijving is ook beschikbaar:
En dan snap ik pas wat de plugin doet, heel nuttig als je geen EPG data importeert van het internet.
Afhankelijk van welke OpenPli ingang je gebruikt blijkt er dus ook andere info beschikbaar.
Re: Wat zijn must have plugins? Er zijn er zoveel... #40
Posted 10 December 2014 - 12:13
Zoals ik al zei, dat moet dringend geregulariseerd worden.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users