Jump to content


Photo

past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #21 Darcey

  • Member
  • 20 posts

+1
Neutral

Posted 11 March 2017 - 10:31

In België op de openbare omroep zou het normaal gezien ook reclame vrij moeten zijn, maar ze mogen wel sponsorreclame uitzenden.  Dus alles word sponsor reclame.

volgens de wetgeving  staat zwart op wit in het mediadecreet waaraan de VRT gebonden is: ‘Het is de televisieomroeporganisatie van de Vlaamse Gemeenschap verboden reclame te brengen’.

 

Dus doen ze dit

 

gisteren vrijdag op Eén. Als trouwe kijker stem je af op Blokken met Ben Crabbé. Maar vóór het programma begint, krijg je een reeks ‘boodschappen van sponsors’. Lees: korte reclamespots van enkele seconden. Zijn te zien: JBC, Libelle, Devos-Lemmens.

Na Blokken komt de volgende lading spots. Deze keer krijgt de kijker Telenet, Electrabel, Bosch en Milka voorgeschoteld. Vooraleer ruim twee uur later A Touch of Frost begint, heeft Eén precies 40 reclameboodschappen op de kijker losgelaten.

 

Als dat allemaal sponsor reclame is dan weet ik het niet meer.  Je kan geen tv meer aanzetten zonder dat je rond je oren geslagen wordt met reclame.  Daarom ook dat de vrt programma's nooit op tijd starten, je zou eens de reclame missen als je iets opneemt.



Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #22 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 11 March 2017 - 11:02

Ik zie niet in waarin sponsoring principieel anders is dan reclame? Lijkt me een polder-constructie, daar waren juist Nederlanders altijd zo goed in? Iedereen een beetje z'n zin, en uiteindelijk krijg je een gedrocht waar iedereen allemaal maar slechter van wordt.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #23 Bram55

  • Senior Member
  • 917 posts

+13
Neutral

Posted 13 March 2017 - 07:51

Tech, on 05 Mar 2017 - 12:53, said:

Ik ben helemaal voor, ik heb alleen al een hekel aan voetbal omdat de bijkomende kosten (me, politie) ook uit de grote pot betaald moet worden en dus 'niet voetbal liefhebbers' daar ook al aan bij mogen dragen.
Het is al belachelijk dat de clubs die kosten niet voor hin rekening nemen maar die betalen liever miljoenen voor die ego's op het veld.

Weg met die zooi naar de commercielen en laten die maar alle kosten voor hun rekening nemen.

Einde rant ;) ;)

Rustig André, over die bijkomende kosten, kijk eens naar Rotterdam en Amsterdam? En wat er nog meer wordt weggeven hier in Nederland. Ik betaal ook mee aan dingen waar ik niet achter sta. Ik weet wel waarop ik ga stemmen Woensdag.



Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #24 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,661 posts

+460
Excellent

Posted 13 March 2017 - 08:49

Rustig André, over die bijkomende kosten, kijk eens naar Rotterdam en Amsterdam? En wat er nog meer wordt weggeven hier in Nederland. Ik betaal ook mee aan dingen waar ik niet achter sta. Ik weet wel waarop ik ga stemmen Woensdag.

 

Ach, we mogen niet klagen, zo werkt het in een democratie, en gelukkig hebben we een sociaal stelsel wat op zich goed werkt, alleen blijven er gelden hangen op plekken waar het niet hoort te komen.

 

Ik weet gelukkig ook waarop ik ga stemmen ;)


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....


Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #25 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 13 March 2017 - 09:38

Ik weet vooral waar ik niet op ga stemmen...


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #26 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,682 posts

+1,740
Excellent

Posted 13 March 2017 - 11:21

Dat zeker. Ik kom er speciaal voor terug naar NL, elke stem tegenwicht is er eentje. ;)


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.


Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #27 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 29 March 2017 - 09:54

Even nog on Topic:

 

Is er uit HBB-tv geen actuele epg data te halen?



Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #28 zeeteefje

  • Senior Member
  • 1,605 posts

+24
Neutral

Posted 29 March 2017 - 10:38

HbbTV=internet, is dat wel volledig actueel dan?



Re: past geplande opname zich aan gewijzigde tijd aan #29 hulkman

  • Senior Member
  • 757 posts

+10
Neutral

Posted 29 March 2017 - 13:28

Ik heb geen Hbb-tv, dus daarom de vraag.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users