Jump to content


Photo

OpenPLi tijdens opnemen blijven alle zender in highlighted mode

OpenPli 4.0 opnemen

  • Please log in to reply
22 replies to this topic

Re: OpenPLi tijdens opnemen blijven alle zender in highlighted mode #21 Erik Slagter

  • PLi® Core member
  • 46,960 posts

+541
Excellent

Posted 25 June 2017 - 09:29

Misschien moet je dan eens proberen je in te beelden hoe een ander jouw bovenstaande posts zou kunnen ervaren. Want die posts komen ontzettend drammerig over. Je staat totaal niet open voor uitleg, je wilt alleen maar linksom of rechtstom je zin krijgen. En zo werkt het niet in een community.


* Wavefrontier T90 with 28E/23E/19E/13E via SCR switches 2 x 2 x 6 user bands
I don't read PM -> if you have something to ask or to report, do it in the forum so others can benefit. I don't take freelance jobs.
Ik lees geen PM -> als je iets te vragen of te melden hebt, doe het op het forum, zodat anderen er ook wat aan hebben.


Re: OpenPLi tijdens opnemen blijven alle zender in highlighted mode #22 KvM1950

  • Senior Member
  • 175 posts

0
Neutral

Posted 25 June 2017 - 09:48

Als jij dit zo vindt, dan is dat jouw goed recht, maar reflecteer ik niet meer op jouw antwoorden.


Vu+ Duo 2 ontvanger, Samsung 55'' UHD smart TV met 3D.

Schotel 1: 150 cm., voor Astra 1 & 3

Schotel 2:   90 cm., voor Türksat

Schotel 3: 120 cm., voor Nilesat

Schotel 4: 120 cm., voor Hotbird & Eurobird

 

Ik woon in Anamur / Mersin / Tükiye, aan het strand, coördinaten:  36º Noord / 33º Oost.

Bij helder weer is Cyprus te zien, 70 Km. richting zuid.


Re: OpenPLi tijdens opnemen blijven alle zender in highlighted mode #23 Tech

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 14,644 posts

+459
Excellent

Posted 25 June 2017 - 15:10

Jammer dat men via het forum negativisme moet plaatsen.

 

Het is nu eenmaal ontzettend moeilijk om intonatie in reacties of postings te plaatsen, daardoor worden dingen vaak uit hun verband gehaald, en/of gewoonweg verkeerd begrepen.

De meeste mensen kennen zwart/wit, en alles wat daartussen zit, er zijn ook mensen die daar lastig tussendoor kunnen lezen cq begrijpen, en alleen het zwart en wit snappen.

 

Laat ik wel duidelijk zijn, ik wil niemand verdedigen maar laten we proberen het wat gezellig te houden.

 

Wat ik wel jammer vind is dat mrbeam het nodig vind om een reputatiepunt uit te delen, dat komt pas echt negatief over :(


Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang....

 

On the edge of the abyss, a step forward is not always progress....



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users