Jump to content


Photo

Help. Hoe maak ik bouquetten en plaats daar kanalen in.

formuler 4

  • Please log in to reply
23 replies to this topic

Re: Help. Hoe maak ik bouquetten en plaats daar kanalen in. #21 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,462 posts

+114
Excellent

Posted 27 August 2017 - 01:18

Lijkt mij ook niet handig om verschillende OpenPli versies te maken al naar gelang de kennis/wensen van de gebruiker. Zo zou OpenPli plots naar een soort van gesloten box voor 'dummies' gaan en zo de mogelijkheden van de boxen castreren.

OpenPli Lite
OpenPli Home
OpenPli Professional
OpenPli Developer

Moet er niet aan denken....
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Help. Hoe maak ik bouquetten en plaats daar kanalen in. #22 Dimmie

  • Senior Member
  • 2,338 posts

+33
Good

Posted 27 August 2017 - 01:29

Ik ben eigenlijk tot nu toe maar 1 stuk software tegen gekomen dat altijd en voor iedereen gewoon doet wat het moet doen. Of je het nou op een pc zet, een enigma2 decoder of wat dan ook. Je kunt er niks fout aan doen, doet altijd wat het moet doen en is absoluut bugvrij.

 

Dat stukje software wat ik bedoel staat hier: http://www.bernardbe.../computing/NaDa

 

Zoiets vergelijkbaars zou dus ideaal zijn voor die doelgroep.


Edited by Dimmie, 27 August 2017 - 01:31.


Re: Help. Hoe maak ik bouquetten en plaats daar kanalen in. #23 littlesat

  • PLi® Core member
  • 56,275 posts

+691
Excellent

Posted 27 August 2017 - 07:45

Je hebt al 3 nivo's voor de menu's... Drie aparte versies zijn niet nodig....

WaveFrontier 28.2E | 23.5E | 19.2E | 16E | 13E | 10/9E | 7E | 5E | 1W | 4/5W | 15W


Re: Help. Hoe maak ik bouquetten en plaats daar kanalen in. #24 WanWizard

  • PLi® Core member
  • 68,625 posts

+1,739
Excellent

Posted 27 August 2017 - 13:46

Ik stel voor dat degene die dit willen beginnen met het inzamelen van additionele handjes en additionele middelen.

 

Een complete buildrun voor een image loopt meer dan 12 uur, wat betekent dat je voor elke image een aparte buildserver nodig hebt. Kosten ongeveer 3000 euro, + lopende kosten voor colocatie, stroom en internet connectiviteit/bandbreedte. Daarnaast hebben momenteel twee mensen een dagtaak (= hun beschikbare vrije tijd) aan het in de lucht houden van deze servers, de builds, en het beheer van OE en de bitbake recipies.

 

Als je een gevorderde gebruiker (en dan zeer waarschijnlijk ook forum bezoeker) bent, dan is het eenmalig de image van je keuze downloaden, de boel configureren en installeren zoals je het hebben wilt, autobackup activeren en eventeel extra zaken selecteren, en daarna hoef je niks meer te doen. Ik doe al jaren met dezelfde backup, ik doe nooit een setup van scratch (afgezien van ontwikkel en testwerk).


Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Pro (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)

Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.

Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.



0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users