Plugin HetWeer af en toe groen scherm.
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #201
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #202
Posted 24 June 2019 - 17:46
Ik vind het een beetje vreemd dat je eerst het moment nu ziet... dan de komende dagen en vervolgens de komende uren... Als de dagen en uren omgewisseld worden lijkt mij dat logischer.
In de bijlage een Quick en Dirty fotoshop
Ik ben voorlopig niet akkoord met de logica
Als meer mensen me kunnen overtuigen dan zal ik het overwegen.
Ik vind dat Littlesat wel een punt heeft, toen ik deze plugin geïnstalleerd had op mijn HD60 en de ontvanger op mijn vakantie adres op Texel gebruikte, zei mijn vrouw gelijk huh wat vreemd die volgorde, je geeft tocht eerst de informatie van de huidige dag en de verwachting voor de volgende uren, en daaropvolgend pas de verwachting voor volgende dagen. Maar ja wij zijn ''ollanders'' hé die zeuren altijd over de meest onbenullige dingen.
Zoiets als dit bij weer.nl:
weer.JPG 75.36KB 1 downloads
Edited by Sagitarius, 24 June 2019 - 17:50.
73's
PE1AQZ
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #203
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #204
Posted 24 June 2019 - 18:19
For me, the main thing is the accuracy in the data (for what I love buienradar) From the change of places the sum does not change
Tja voor de accuracy ben je toch afhankelijk van externe bronnen zoals buienradar dat zit wel goed, maar wat de layout betreft (het oog wil ook wat) en ook niet onbelangrijk, dat bepaalt toch de maker Caught zelf van deze mooie plugin.
Edited by Sagitarius, 24 June 2019 - 18:20.
73's
PE1AQZ
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #205
Posted 24 June 2019 - 18:29
Ik hoop dat het zo blijft.
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #206
Posted 24 June 2019 - 18:50
Er zijn tig voorbeelden van welles nietes ik post deze van Foreca
Misschien moet ik wel beiden voorzien
Edited by Caught, 24 June 2019 - 18:53.
TV Samsung UE55F & Samsung UHD UE49KU
Xtrend 10K DVB-S2 tuner x3
Mutant HD51
DM500HD S
Images: PLi
Triax 78 USALS
Triax 78 Triple LNB Quad
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #207
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #208
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #209
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #210
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #211
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #212
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #213
Posted 25 June 2019 - 20:36
Nederlandse vlag staat voor weerinfo, de Belgische vlag staat voor NL, de Europese staat voor Belgie en het info afbeelding staat voor Europa.
Als ik de skin verander in PLi-FullNightHD wordt de volgorde wel correct weergegeven. Bij buienradar Belgie kreeg ik de foutmelding die hier vaker is genoemd. Bij buienradar NL weer een crash
Attached Files
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #214
Posted 26 June 2019 - 07:46
@Loui: Bij de jouw skin worden de picons ( of hoe ik het moet noemen) in het menu niet correct weergegeven.
Nederlandse vlag staat voor weerinfo, de Belgische vlag staat voor NL, de Europese staat voor Belgie en het info afbeelding staat voor Europa.
Als ik de skin verander in PLi-FullNightHD wordt de volgorde wel correct weergegeven. Bij buienradar Belgie kreeg ik de foutmelding die hier vaker is genoemd. Bij buienradar NL weer een crash
Ja ik zie het, weet je dat ik daar helemaal op gelet heb? Ik zal het gelijk aanpassen, komt omdat Gaught de indeling heeft veranderd.
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #215
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #216
Posted 26 June 2019 - 08:14
@Loui: Bij de jouw skin worden de picons ( of hoe ik het moet noemen) in het menu niet correct weergegeven.
Bij de volgende update staat het weer goed.
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #217
Posted 26 June 2019 - 08:49
Is ook bij buienradar zie je eerst moment dan uur en dan dagen van boven naar onder... wat ook logica is
Ik steun je volledig littlesat, dat moet veranderd worden, ander boycotten we deze plugin, en gaan we naar het museumplein om te protesteren.
Edited by Sagitarius, 26 June 2019 - 08:49.
73's
PE1AQZ
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #218
Re: Plugin HetWeer af en toe groen scherm. #219
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users