Hoi,
Ik ben weer eens aan het 'skinnen' gegaan. Ik kwam ergens een opmerking van WanWizzard tegen over de afwijkende skin van de movieplayer, ik vond dat dat ie daar wel een punt had. Het past gewoon niet goed bij het skin thema. Nou ja, toch maar geprobeerd om er wat van te maken. En het is me eerlijk gezegt al aardig gelukt, echter heb ik problemen met versneld spoelen symbolen. In de skin.xml heet de screen PVRstate. Het vreemde is dat deze skin tevens de playerinfobar screen tevoorschijn tovert, maar dat is in de skin niet te vinden en dat gebeurt klaarblijkelijk in python.
Het werkelijke probleem zit het nu in het feit dat als ik de PVRstate op de infobar projecteer wordt de achtergrond weer transparant, als ik transparence weg haal wordt het blokje volledig gedekt zwart, eigenlijk wil ik de PVRstate in de infobar verwerken waarbij de infobar behouden wordt.
Dit is de code:
<widget name="state" position="0,0" size="225,45" backgroundColor="transparent" borderWidth="2" font="Regular;37" borderColor="black" halign="left"/>
</screen>
screenshot player.png 213.25KB 27 downloads
screenshot player2.png 293.23KB 16 downloads