Helaas nog één bij open WEB if ontbreekt als ik hem start de keuze terminal, die ik zou moeten b=gebruiken om een M3U/ Enigma2 boeket te maken, werkt verder wel erg leuk.
Groet, Anton
Posted 3 May 2020 - 20:55
Posted 3 May 2020 - 21:15
Definieer "IPTV starten"?
En als je een groen scherm hebt gehad, staat er een crashlog in /media/hdd, als je die hier als bijlage plaatsen kunt?
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
Posted 4 May 2020 - 12:29
Helaas heb ik de Zgemma al opnieuw geflashed (Open pli 7.2) daarom kan ik de crashlog niet plaatsen zal het een volgende keer wel doen. Momenteel werkt hij heel erg goed. Alleen jammer dat ik in open webif de terminal niet kan vinden. Ik heb daarom een E-Cannelizer maar op mijn laptop gezet en hiermee kon ik de Enigma laden. Denk overigens dat open webif eenvoudiger is dan E-Cannelizer 20.0.0.501 met de bouquets. Dus mocht iemand nog een oplossing hiervoor weten dan graag anders is het ook geen ramp.
Posted 4 May 2020 - 13:09
Alleen jammer dat ik in open webif de terminal niet kan vinden. Ik heb daarom een E-Cannelizer maar op mijn laptop gezet en hiermee kon ik de Enigma laden.
Ik snap deze zin niet, defineer wat je met 'terminal' bedoelt, vast geen terminal emulatie en ook de volgende zin snap ik niet, dat je met E-C(h)annalizer Enigma wil laden?
Edited by 40H3X, 4 May 2020 - 13:10.
Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remember: Upvote with the button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki
Posted 4 May 2020 - 14:17
OpenATV heeft shell-in-the-box in the webif. Die webben wij er uit gehaald, de box is all insecure genoeg, zonder dat er een achterdeur (type 747 hangar) in gebouwd wordt.
Currently in use: VU+ Duo 4K (2xFBC S2), VU+ Solo 4K (1xFBC S2), uClan Usytm 4K Ultimate (S2+T2), Octagon SF8008 (S2+T2), Zgemma H9.2H (S2+T2)
Due to my bad health, I will not be very active at times and may be slow to respond. I will not read the forum or PM on a regular basis.
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki.
0 members, 0 guests, 0 anonymous users