8 replies to this topic
Posted 19 June 2020 - 10:34
Nadat mijn Vu+ Ultimo keurig door Frenske opnieuw naar de laatste stand (7.2 2020-06-15) is geflasht, mis ik een instelling.
In de vorige versie van maart had ik, links in het midden, een verticaal balkje met rode, gele en groene blokjes, welke tevoorschijn kwam, als je de + of de - op de ontvanger aanraaktte en daarmee het uitgaande audiosignaal van de ontvanger mee kon instellen. Dit was nodig omdat verschillende zenders (SBS6 onder andere) een andere uitgangsterkte had en op deze manier alle audio op 100% kon stellen.
Waar kan ik deze instelling vinden, want voorheen was het via een blokje aan- of uitzetten binnen een instellingsmenu.
Bvd Hans
In de vorige versie van maart had ik, links in het midden, een verticaal balkje met rode, gele en groene blokjes, welke tevoorschijn kwam, als je de + of de - op de ontvanger aanraaktte en daarmee het uitgaande audiosignaal van de ontvanger mee kon instellen. Dit was nodig omdat verschillende zenders (SBS6 onder andere) een andere uitgangsterkte had en op deze manier alle audio op 100% kon stellen.
Waar kan ik deze instelling vinden, want voorheen was het via een blokje aan- of uitzetten binnen een instellingsmenu.
Bvd Hans
Re: Missing audio uitgangsbalkje #2
Re: Missing audio uitgangsbalkje #3
Re: Missing audio uitgangsbalkje #4
Re: Missing audio uitgangsbalkje #5
Re: Missing audio uitgangsbalkje #6
Posted 20 June 2020 - 10:25
Is er niemand die de oplossing heeft, of is mijn probleemstelling onduidelijk?
Het lijkt erop dat er een of ander bestand niet goed is geïnstalleerd. Kun je via "menu/instellingen/Image flashen" een nieuwe flash doen met backup, kijken of het dan wel goed gaat. Met backup worden jou instellingen terug gezet zoals het nu is.
Edited by Loui (PD1LOI), 20 June 2020 - 10:26.
Re: Missing audio uitgangsbalkje #7
Re: Missing audio uitgangsbalkje #8
Re: Missing audio uitgangsbalkje #9
Also tagged with one or more of these keywords: Vu+ Ultimo
Na bekijken opname wil hij niet terug naar zenderStarted by dendeze, 12 Mar 2019 VU+ ultimo |
|
|||
Blue Tooth remote op een VU+ Ultimo 4KStarted by jootje, 5 Feb 2019 VU+ Ultimo |
|
|||
Tuner D werkt niet meer op mijn (oude) Vu+ UltimoStarted by teletub, 8 Jan 2019 VU+ Ultimo |
|
|||
Upgrade openpli 6.1 to 6.2 in VU+ UltimoStarted by Golden Cam, 4 Apr 2018 VU+ Ultimo |
|
|||
Ik kan de skin selectie niet vinden in rc 6.1Started by dutchandrew, 14 Jan 2018 vu+ ultimo |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users