Posted 21 July 2020 - 15:17
Net zoals bij predatortje zijn bij mij die mac-adressen ook zichtbaar dus:
root@panoramix:~# ls -l /sys/class/net
lrwxrwxrwx 1 root root 0 Jul 21 04:00 eth0 -> ../../devices/rdb.3/switch_top.9/f0b00000.ethernet_switch/net/eth0
Helder, dan is de dsa driver vraag van mij ook op gehelderd en kan deze interface misschien meer dan alleen een NIC zijn
Ook op mijn Ultimo4k gewoon een mac-adres zichtbaar
@_HarmeN en dan met de foto van @Tech zijn er twee 3 <edit> zie hieronder</edit> Vu Ultimo 4K waar niks mis mee is m.b.t. mac adres en is mijn voorlopige conclusie dat er iets niet "OK" is met de setup van @_HarmeN. Mijn advies flashen vanuit het menu met backup, als dat niks verbeterd dan een flash zonder backup.
Edited by 40H3X, 21 July 2020 - 16:00.
Hardware: Vu+ Uno 4K SE - Vu+ Duo 4K - Fuba 78 cm - Tripleblock LNB Quad 19.2/23.5/28.2 - DS918+
Software : OpenPLi - OSCam - Settings van Hans - Autotimer - EPGImport
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Remember: Upvote with the button for any user/post you find to be helpful, informative, or deserving of recognition!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our new and improved wiki
Note: I do not provide support via PM !.