Jump to content


Photo

LCD4Linux

VU+ DUO 4K SE

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

Re: LCD4Linux #41 Youto

  • Senior Member
  • 521 posts

+11
Neutral

Posted 4 January 2021 - 05:20

#amigo en tech, die witte uitvoering is de samsung spf-72h. Dit is wel de kleinste van alle samsung modellen. 7 inch beeldscherm. En de oudste want usb1 wordt nog gebruikt. Alle opvolgende modellen, wel allemaal zwart van kleur, hebben usb2 en grotere beeldschermen.
Er is ook nog de samsung spf-71h maar deze is niet te gebruiken als extra beeldscherm maar alleen als fotolijstje want deze heeft geen usb naar extern apparaat aansluiting.

Uit ervaring weet ik dat alle modellen prima werken als extra lcd scherm behalve de spf-87h want deze moet iedere keer als de box om wat voor reden dan ook opnieuw wordt opgestart handmatig weer in de lcd beeldschermstand ipv. fotolijstjestand worden gezet. Alle andere modellen gaan vanzelf weer naar de goede stand.

Re: LCD4Linux #42 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,402 posts

+394
Excellent

Posted 4 January 2021 - 08:06

Cobus OSD stond inderdaad  aan.

Dank voor je tip!

 

Alweer wat geleerd. :)


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: LCD4Linux #43 MatthijsNL

  • Senior Member
  • 161 posts

+1
Neutral

Posted 4 January 2021 - 11:02

zo leren we elke dag... ;)

 

Frenske ook bedankt voor de tips.



Re: LCD4Linux #44 WilS@t

  • Member
  • 15 posts

0
Neutral

Posted 5 January 2021 - 20:08

 


Bij mij werkt LCD4Linux sterk vertragend op het zappen. Waarom? Geen idee.

 

Suc6

 

Probeer eens in de global settings onder normaal de optie 'toon vertraging' op 400 msec te zetten. Is standaard 200 msec en dat veroorzaakt op de Uno 4Kse problemen met de melding 'afstemmen mislukt' na het zappen. Na deze aanpassing is dat verdwenen.
 

 

Ik kom nog even terug op bovenstaande.

 

Op een GigaBlue werkt deze oplossing uitstekend. Op een Zgemma H9S niet. Het probleem is volgens mij dat de overschakeling van H naar V kanalen niet goed gaat. Of ik kon met LCD4Linux alleen de H kanalen zien of alleen de V kanalen. De rotor laten draaien werkte ook al niet lekker. Nu ik LCD4Linux van de box verwijderd heb, draait alles als een speer.

Ik heb op de H9S meerdere images geprobeerd met hetzelfde probleem.



Re: LCD4Linux #45 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,402 posts

+394
Excellent

Posted 5 January 2021 - 20:11

Heb je ook nog grotere waardes getest? 


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.


Re: LCD4Linux #46 WilS@t

  • Member
  • 15 posts

0
Neutral

Posted 5 January 2021 - 20:20

Hoe bedoel je?

 

Sorry, snap het al. Nee eerlijk gezegd niet. Wil dat wel een keer doen.



Re: LCD4Linux #47 Frenske

  • Forum Moderator
    PLi® Core member
  • 27,402 posts

+394
Excellent

Posted 5 January 2021 - 20:22

Gewoon diverse waardes > 400 en < 2000 proberen. 


Mijn schotel is een T90 met 10 LNB's. Daarnaast voor de fun nog een draaibaar systeem met een Triax TD 78.

Dreamboxen heb ik niet meer echt actief. Verder heb ik ook nog een een VU+ duo2 met 500Gb harddisk + een VU+ Uno, Zero, Solo 4K, Ultimo 4K, Zero 4K, Uno 4Kse. + ook nog een Xtrend ET7x00. Daarnaast heb ik ook nog diverse andere modellen w.o. een Formuler F4, ET8500, ET7500, Mut@nt 2400HD, Xsarius Fusion HD se en verder nog wel het e.e.a. waarmee op verzoek vanalles wordt getest. Iemand moet het tenslotte doen. ;) :)
Los van de eerder genoemde modellen heb ik nog wel een rits aan testsamples als Mut@nt 2400HD, HD60, GB UE4K, GB Trio4K, Maxitec Multibox combo en Twin, Octagon sf8008, sf8008 mini en last but nog least enkele modellen van het Grieks Duitse Edision.

Voor centrale opslag van media gebruik ik een Qnap 219P 
met tweemaal 2 Tb harddisks + een Synology DS414 met 12 Tb Totale opslag.

-------------------------------------------------------------------------------------------
Many answers to your question can be found in our wiki: Just one click away from this "solutioncentre".

Als ik alles al wist hoefde ik ook niets te vragen. If I had all the knowledge I had no questions at all.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users