Hoi allemaal,
Weet iemand (of heeft iemand die voor mij) waar ik de "Enigma 2 IPcheker Plugin"veilig kan downloaden?
Wil graag vanaf mijn sat ontvanger de publieke ip gegevens kunnen zien.
Groeten Matthijs
Posted 7 January 2021 - 16:15
Hoi allemaal,
Weet iemand (of heeft iemand die voor mij) waar ik de "Enigma 2 IPcheker Plugin"veilig kan downloaden?
Wil graag vanaf mijn sat ontvanger de publieke ip gegevens kunnen zien.
Groeten Matthijs
Dat kan toch veel simpeler type dit https://www.watismijnip.nl/ in je browser en je weet je externe ip. En als je dit al zou weten ga je toch geen poorten naar buiten openzetten hé dat is linke soep
Edited by Sagitarius, 7 January 2021 - 16:17.
73's
PE1AQZ
Posted 8 January 2021 - 09:09
Daarom houd ik mijn provider aan. Gewoon een vast IP. Geen gezeur met instellen. Heb je die 'zooi' allemaal niet nodig..
Helemaal niet een vast ip, gewoon in je router ip/mac binding toepassen hoef je nooit meer ergens naar te kijken en krijgt je ontvanger altijd een ''vast'' ip.
Voor ''vaste'' apparaten zoals netwerk printers, media players en netwerkcamera's en servers kun je beter wel een vast ip toepassen maar een stb bij voorkeur niet.
Edited by Sagitarius, 8 January 2021 - 09:16.
73's
PE1AQZ
Posted 8 January 2021 - 14:51
Hoi allemaal,
Mooie discussies.... .
Ik heb ondertussen de IP Cheker plugin (wel een erg simpele) gevonden. Deze geeft enkel het publieke ip adres wat mijn VU+ gebruikt weer.
In mijn geval van belang omdat ik een infrastructuur gebruik met meerde lijnen en VPN.
Groeten Matthijs
auto run command on startupStarted by kemoogo, 12 Nov 2022 vu+ duo 4k se, openpli 8.3 |
|
|||
Flashen nieuwe imageStarted by jootje, 22 Oct 2022 VU+ Duo 4K SE |
|
|||
Is it OK to cascade two sat receivers connected to one rotating dish?Started by jeandubois, 15 Dec 2021 ZGEMMA H9S SE, VU+ Duo 4K SE |
|
|||
no parse cannot emu met OpenPli8.1Started by jeandubois, 6 Nov 2021 vuplus, VU+ Duo 4K SE and 1 more... |
|
|||
VU+ DUO 4K SE - Satellieten toevoegen?Started by Herman-65, 2 Apr 2021 VU+ DUO 4K SE |
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users