Jump to content


Photo

Witte CI+ modules canaldigitaal


  • Please log in to reply
26 replies to this topic

Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #21 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 17 August 2021 - 18:21

https://viaplay.se/package_sport

Een aardig aanbod in Scandinavië. Ook Eredivisie.
Nou ja platform is wel te maken met een content delivery server netwerkje ergens in de polder.

Helemaal niet het blijft IPTV en dat kun je op ieder internet platfom huren.. :P

En waarom zou Ziggo dat nu nog faciliteren ze hebben daar geen enkel belang bij, NENT heeft de F1 rechten voor 30 miljoen weggekocht van Ziggo die het voor zijn klanten ''gratis'' aanbood..

Ik zou als Ziggo daar goed ziek van zijn en alles er aan doen om de concurrent een loer te draaien, of NENT vet laten betalen voor doorgifte op hun gesloten netwerk. ;)


Edited by Sagitarius, 17 August 2021 - 18:23.

73's

PE1AQZ


Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #22 Jork

  • Senior Member
  • 756 posts

+13
Neutral

Posted 17 August 2021 - 22:39

Klopt, maar was te verwachten.
Ziggo is gewoon te onbeduidend om een rol te kunnen spelen op dit vlak.
30 miljoen lijkt in eerst instantie veel maar in werkelijkheid een redelijk bedrag voor de F1 rechten voor NL.
Zeker als het uiteindelijke doel is ook de markt van de Netflix type kijkers te willen overnemen in midden Europa.
Het is een machtsspelletje van internationale media magnaten en wij zijn de marionetten.

Edited by Jork, 17 August 2021 - 22:49.


Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #23 Sagitarius †

  • Senior Member
  • 4,735 posts

+78
Good

Posted 18 August 2021 - 09:02

Klopt, maar was te verwachten.
Ziggo is gewoon te onbeduidend om een rol te kunnen spelen op dit vlak.
30 miljoen lijkt in eerst instantie veel maar in werkelijkheid een redelijk bedrag voor de F1 rechten voor NL.
Zeker als het uiteindelijke doel is ook de markt van de Netflix type kijkers te willen overnemen in midden Europa.
Het is een machtsspelletje van internationale media magnaten en wij zijn de marionetten.

Nou te onbeduidend, Liberty Media de moeder van Ziggo is een gigant op dit gebied, alle F1 rechten zijn in hun handen, alleen laten ze de dochter nu mooi in de steek en gaan voor het grote geld van de F1 rechten, en daar kan een simpel kabelaartje als Ziggo niet tegen o, het was toch al mooi dat ze het zoveel jaar gratis uitzonden 

Maar let op mijn woorden NENT komt hier wel van terug, ze denken dat de NL markt hetzelfde is als in Scandinavië is, Nederlanders haal je niet gauw over om voor iets te betalen, daar zijn al heel wat ''golddiggers'' op stuk gelopen.

Maar goed we gaan wel erg off topic in het ''Witte CI+ module voor Canaal Digitaal'' ;)


Edited by Sagitarius, 18 August 2021 - 09:03.

73's

PE1AQZ


Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #24 droopy

  • Member
  • 10 posts

0
Neutral

Posted 11 January 2024 - 00:26

Die blijft gewoon geldig na februari 2022 met dien verstande dat deze dan in de witte CI geplaatst moet worden..

heb ook die witte module maaar hoe zie ik nu welke versie ik heb bij mij staat er r1.0



Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #25 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,465 posts

+114
Excellent

Posted 11 January 2024 - 13:21

Via het CI menu
Met één been in het graf..... Helaas

Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #26 droopy

  • Member
  • 10 posts

0
Neutral

Posted 11 January 2024 - 14:01

Via het CI menu

inderdaad zou een 1.03 zijn volgens de hardware



Re: Witte CI+ modules canaldigitaal #27 mimisiku

  • Senior Member
  • 5,465 posts

+114
Excellent

Posted 12 January 2024 - 20:20

1.00.1.03 om precies te zijn


Met één been in het graf..... Helaas


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users